To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609713-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 22 694 61 18
faks: 22 694 61 21
e-mail: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
www: www.zamowienia.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2020/77
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu
komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w podziale na części: 1) Dostawa
komputerów przenośnych i oprogramowania 2) Dostawa komputerów stacjonarnych i oprogramowania 3) Dostawa
stacji roboczych i oprogramowania 4) Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS 5) Dostawa akcesoriów peryferyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż do upływu terminu na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych i oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 247967.48 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZP Systemy Informacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Kilińskiego 6
Kod pocztowy: 28-230
Miejscowość: Połaniec
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 252592.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 422136
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa stacji roboczych i oprogramowania
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena jednej oferty złożonej w zakresie ww. części opiewała na kwotę 19 335,60 zł, natomiast wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia przez Zamawiającego wynosi 17 500,00 zł brutto.
NAZWA: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14227.64 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Romi Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 37
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14224.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17462.31
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa akcesoriów peryferyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52845.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malina 62
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39433.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51014.25
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych do rozbudowywanego systemu DDI firmy Infoblox w ramach infrastruktury teleinformatycznej UM
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 4 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Szansa na sukces".
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
- Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





