To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIAŁEK SPECYFICZNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613722-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 126468502
faks: 126468930
e-mail: asorys@rydygierkrakow.pl
www: www.szpitalrydygier.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIAŁEK SPECYFICZNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 296/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do badań białek specyficznych wraz z najmem analizatora, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące analizatora zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oferty nie zawierającego pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia, b) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie – os. Złotej Jesieni 1, Kraków wraz z dostarczeniem analizatora, c) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa w pkt 4 c) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność na Dziennik Podawczy, w terminie 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia szkolenia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego asortymentu w ramach wartości zawartej umowy. 7. Pozostałe warunki zamówienia określają projekty umów, stanowiące załącznik nr 3A oraz 3B do SIWZ WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczanie odczynników i materiałów zużywalnych: a) Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, według zamówień składanych pisemnie lub za pomocą faksu lub maila przez pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, b) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia pisemnie lub za pomocą faksu lub maila. Możliwość dostarczania awaryjnego niezwłocznie, jednak nie dłużej niż do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia pisemnie lub za pomocą faksu lub maila. 2. Dostarczenie analizatora: a) Najem analizatora przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, b) Dostarczenie analizatora do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, c) Przekazanie analizatora Zamawiającemu przez Wykonawcę odbędzie się w obecności pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na podstawie pisemnego protokołu odbioru potwierdzonego przez obie strony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 520124.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 560608.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 560608.92
Waluta: PLN
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 520124.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 560608.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 560608.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podłóż mikrobiologicznych, testów do różnicowania drobnoustrojów i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- ZP/CZD/062/24 Dostawa odczynników do badań z zastosowaniem technik biologii molekularnej i badań genetycznych - 5 pakietów
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.