eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont łóżek i taboretów koszarowych - sprawa numer: 92/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542340-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy:

Remont łóżek i taboretów koszarowych - sprawa numer: 92/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598101-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.

I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 261 48 32 90, 261 48 32 00
faks: 261 48 32 22
e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
www: www.13wog.wp.mil.pl

adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łóżek i taboretów koszarowych - sprawa numer: 92/2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 92/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

►1. Przedmiotem zamówienia jest remont łóżek koszarowych uniwersalnych WP2-27 w ilości 130 szt. i taboretów koszarowych WP2-30 w ilości 184 szt. ►zadanie nr 1: remont łóżek koszarowych WP2-27, ►zadanie nr 2: remont taboretów koszarowych WP2-30, ►miejsce magazynowania przedmiotu zamówienia: magazyn 13WOG w Grupie, ul. Dworcowa 6 A (gm. Dragacz), miejsce realizacji usługi: Wykonawca jest zobowiązany do odbioru łóżek koszarowych (na paletach drewnianych – łóżka zapakowano po 15 szt.) - zadanie nr 1 i taboretów objętych zadaniem nr 2, w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, zabezpieczyć przed uszkodzeniami w trakcie transportu – załadunek, transport, rozładunek w miejscu wykonywania usługi Wykonawca realizuje we własnym zakresie, cena wykonania usługi winna obejmować wszystkie koszty z tym związane. ►Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: ►1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconej usługi z zachowaniem należytej staranności. ►2) Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiotowe materiały muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. ►3) Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji usługi i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. ►4) Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę, potencjał techniczny i środki do wykonywania przedmiotu umowy oraz dysponuje odpowiednią liczbą pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia. ►5) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. ►6) Zużyte lub zdemontowane elementy i materiały podlegające wymianie Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt na zasadach określonych odpowiednio przepisami związanymi z ochroną środowiska. ►7) Odbiór łóżek, taboretów z magazynu i zwrotne ich przekazanie po wykonanej usłudze winno być każdorazowo awizowane i uzgadniane przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia po stronie Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż do 5–dni roboczych przed planowanym terminem odbioru do wykonania usługi lub dostawy łóżek po wykonaniu usługi. ►2. ZADANIE NR 1: zakres remontu łóżek koszarowych obejmuje: 1) Zakres usługi: b) całkowity demontaż wkładu siatkowego; c) prostowanie i spawanie konstrukcji ramy oraz szczytów łóżka, d) wymiana skorodowanych i podjętych elementów konstrukcji łóżka (łączników, zaczepów itp.), e) uzupełnienie brakujących elementów metalowych: zaczepy, tabliczki, stopki i główki szczytów, płaskowniki, nity itp. f) spasowanie ruchomych elementów stelaża umożliwiających płynne składanie i rozkładanie szczytów łóżka; g) usunięcie zadziorów i ostrych krawędzi; h) przygotowanie powierzchni metalowego stelaża łóżka koszarowego do lakierowania poprzez usunięcie starej farby oraz korozji metodą strumieniowo ścierną z użyciem śrutu stalowego; i) malowanie stelaża łóżka koszarowego metodą proszkową w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) i wypalanie w piecu lakierniczym; j) montaż nowego wkładu siatkowego; k) istniejące oznakowanie należy uzupełnić o „rok” przeprowadzenia remontu t.j. „/20”; l) w przypadku braku oznakowania łóżka – na ramie od strony szczytu należy je oznakować znakownikiem do metalu symbolem: np. WP2-2 7/77/20; m) wyremontowane łóżka należy dostarczyć spakowane na paletach po 15 szt. (bandowane taśmą PP w dwóch miejscach i spięcie zapinką drucianą. 2) Opis wkładu siatkowego łóżka koszarowego uniwersalnego WP2-27 – dane techniczno-użytkowe: a) sprężyna wykonana z drutu stalowego klasy BØ3mm według normy DIN 17223 (PN 71/M 80057), hartowana o 27 zwojach, średnicy Ø19mm i długości 116mm, haczyki wykonane z drutu stalowego Ø3mm, wszystkie elementy wkładu ocynkowanego w kolorze białym-połysk; b) zestawienie elementów wkładu siatkowego:  sprężyna naciągowa – 18 szt.  haczyk V L-98 Ø3mm – 126 szt.  haczyk V L-60 Ø3mm – 54 szt.  haczyk V L-48 Ø3mm – 14 szt.  podkładka Ø 10,5 – 70 szt. ►3.ZADANIE NR 2: zakres remontu taboretów koszarowych obejmuje: 1) Zakres usługi: a) Demontaż siedziska; b) Prostowanie, spawanie i uzupełnienie brakujących elementów metalowych (o ile dotyczy); c) Usunięcie starej farby z elementów metalowych i przygotowanie powierzchni do lakierowania metodą strumieniowo-ścierną z użyciem śrutu stalowego; d) Malowanie elementów metalowych metodą proszkową na kolor jasny szary (według palety barw RAL 7035) i wypalanie w piecu lakierniczym (polimeryzacja piecowa); e) Montaż nowego siedziska; f) Każdy taboret należy trwale oznakować symbolem katalogowym WP2-30/20, czcionką o wielkości około 15mm na spodzie siedziska oraz odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu. 2) Opis siedziska taboretu koszarowego WP2-30 – dane techniczno-użytkowe: a) Sklejka wodoodporna o grubości 10mm, o wymiarach 350x350mm, olejowana z obu stron; b) Krawędzie siedziska oszlifowane, narożniki zaokrąglone (promień zaokrąglenia 20-30mm). ►4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób wykonujących usługę objętą zawartą umową w danym zadaniu, w zw. z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osoby przeznaczone do czynności w rodzaju jak wskazano powyżej, objętych przedmiotem zamówienia, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. ►5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.85.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Remont łóżek koszarowych WP2-27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FORDPOL-COLOR Piotr Fordon
Email wykonawcy: biuro@fordpol.pl
Adres pocztowy: ul. Starowiejska 26
Kod pocztowy: 86-065
Miejscowość: Lisi Ogon
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23985.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36697.05
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Remont taboretów koszarowych WP2-30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7137.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MARVER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marver.biuro@gmail.com
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 85/21
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8778.51

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8778.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20258.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.