eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542255-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Miasto Nowy Targ:

Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603304-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540220320-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, krajowy numer identyfikacyjny 52395600000000, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 182 611 244
faks: 182 662 312
e-mail: krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
www: www.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.22.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu. 2. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1/ na zlecenie Gminy Miasto Nowy Targ: a/ tymczasową organizację ruchu wraz z projektem, b/ wykonanie robot rozbiórkowych, c/ wymianę krawężników, d/ wykonanie nawierzchni drogi z asfaltobetonu, e/ wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej bezfazowej, f/ wyniesienie skrzyżowania z ul. Orkana, g/ remont i rozbudowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do budynków, h/ wymianę oświetlenia ulicznego słupów, opraw wraz z kablem zasilającym, i/ zabezpieczenie teletechniki i elektryki, j/ aktualizację projektu stałej organizacji ruchu wraz uzyskaniem jej zatwierdzenia i wykonaniem pionowego i poziomego oznakowania drogowego. 2/ Na zlecenie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.: a/ dobudowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Długiej (Bocznej) wraz z przepięciem istniejących przyłączy na odcinku od nr 119 do nr 133, b/ przebudowę kanału sanitarnego wraz z odejściami do granicy zabudowań (ściany budynku) na odcinku Doroty - Bereki, c/ remont sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków - odcinek Orkana - Bereki. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1/ w zakresie robót drogowych wykonana przez mgr inż. Piotra Kowalczyka, Pracownia Inżynierii Drogowej ul. Podhalańska 4/29, 34-400 Nowy Targ, 2/ w zakresie budowy, przebudowy i remontu sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków wykonana przez mgr inż. Janinę Urban, Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy w tym poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy. 4/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzania ich w określonej formie w związku z potrzebami zamawiającego, 5/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót budowlanych/pozwoleniem na budowę nie wymagających pozwolenia na budowę oraz z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 6/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu. Wykonawca musi zapewnić dojazd pojazdom służb specjalnych i bezpieczną niezbędną komunikację do nieruchomości, 7/ wykonawca na własny koszt poinformuje przez środki masowego przekazu o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu i utrudnieniach w ruchu wynikających z wykonywania przedmiotowych robót budowlanych, 8/ podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przerwy w dostawie wody do odbiorców wody z miejskiej sieci wodociągowej oraz aby mieszkańcy mogli bez przerwy korzystać z kanalizacji sanitarnej. Należy przewidzieć ciągłą dostawę wody dla mieszkańców i użytkowników sieci oraz w przypadku konieczności – ciągły odbiór ścieków, stosując tzw. by-pasy (obejścia terenowe poza siecią), beczkowozy lub inne. W przypadku konieczności wyłączenia dostawy wody – Wykonawca zobowiązany będzie do skutecznego informowania odbiorców, Straży Pożarnej oraz Terenowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na co najmniej 24 godz. wcześniej o planowanych wyłączeniach dostawy wody trwających dłużej niż 1 godzinę, 9/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia, 10/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty tymczasowej organizacji ruchu koszty badań i sprawdzeń (w tym nawierzchni i podbudowy), zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i inne na rzecz gestorów sieci, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 11/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych), 12/ wykonawca zabezpiecza miejsce i ponosi koszty wywozu ziemi, gruzu, elementów z rozbiórki itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją, 13/ zamawiający może zakwalifikować materiały pochodzące z rozbiórki (w tym materiał z frezowania asfaltu – destrukt, ziemię, gruz, znaki drogowe, kostkę z rozbiórki itp.) do wykorzystania na własne potrzeby, w takim wypadku wykonawca ponosi koszty transportu tych materiałów (z załadunkiem i wyładunkiem) na miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 5 kilometrów od placu budowy, 14/ wykonawca na własny koszt uzyska stosowny projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót (z opiniami i zatwierdzeniem) i poniesie koszty jej wprowadzenia i usunięcia, 15/ wykonawca na własny koszt dokona aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu (z opiniami i zatwierdzeniem) i na jego podstawie wykona tę organizację, 16/ na studniach kanalizacyjnych włazy żeliwne z logo „Wodociągi-Kanalizacja Nowy Targ” (należy uwzględnić przy wycenie), 17/ na chodnikach do uwzględnienia cenowego pasek z kostki czerwonej (ażurowy co druga kostka) wzdłuż krawężnika. Analogicznie należy uwzględnić oznaczenie zjazdów, 18/ wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przebudowy kolidującej infrastruktury z zachowaniem warunków technicznych oraz ustaleń zawartych w porozumieniach zamawiającego w tej sprawie z gestorami sieci. Ponosi wszelkie koszty na rzecz tych podmiotów (nadzór, dokumentacja powykonawcza, odbiory techniczne itd.) wynikające z realizacji przedmiotu umowy, 19/ wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpi taka konieczność, musi umożliwić w obrębie przejętego placu budowy realizację robót innym podmiotom (w przypadku np. rozbudowy przebudowy, remontu elementów sieci, wykonania nowych przyłączy itd.). O takiej konieczności rozstrzygać będzie zamawiający. Wykonawca określać będzie zasady prowadzenia takich robót. Ewentualne koszty spowodowane utrudnieniami z tego tytułu ponosi wykonawca, 20/ wykonawca zapewni pełna obsługę geodezyjną inwestycji aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach dwg. i pdf., 21/ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót: drogowych, oświetleniowych, przyłączy deszczowych oraz odwodnienia drogi zostanie zawarta umowa pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ na rzecz której będzie wykonana ta część zamówienia, a wykonawcą, 22/ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót na sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej będzie zawarta umowa pomiędzy: Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu sp. z o.o., na rzecz którego będzie wykonana ta część zamówienia a wykonawcą, 23/ wykonawca jest zobowiązany do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, 24/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 25/ wykonawca na własny koszt zabezpieczy przeprowadzenie pełnego nadzoru archeologicznego podczas realizacji przedmiotu umowy, 26/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 27/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 28/ zadanie współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych (dotyczy zakresu drogowego realizowanego przez Gminę Miasto Nowy Targ), 29/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.23

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4067379.62 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szaflarska 102
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4257090.27

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4257090.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5097961.79
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Przy pomocy podwykonawców wykonawca wykona roboty branży elektrycznej, kanalizacyjnej, wodociągowej oraz częściowo elementy ulic.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.