To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-13
Dostawa sprzętu komputerowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613725-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 224282495, 224282495
faks: 224878171
e-mail: zakupy@pana.gov.pl, zakupy@pana.gov.pl
www: www.pana.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BP.2412.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy do lokalizacji PANA z podziałem na 2 części:
1. Część 1-Fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w maksymalnej liczbie: 70 szt. komputerów przenośnych wraz z dodatkowym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz 70 szt. stacji dokujących zwanego dalej Sprzętem. Zamówienie obejmuje dostawę: a) 60 szt. Sprzętu typu A, b) 10 szt. Sprzętu typu B, c) 60 szt. stacji dokujących typu A dedykowanych dla Sprzętu typu A, d) 10 szt. stacji dokujących dedykowanych dla Sprzętu typu B. Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a. – Opis parametrów technicznych Sprzętu.
2. Część 2 - Oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnego w ilości 70 sztuk. Szczegółowy pis przedmiotu zamówienia części 2 zawiera Załącznik nr 1b - - wymagania dla oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W związku z prowadzonymi w dniach 28-29 listopada 2020 r. pracami serwisowymi związanymi ze zmianą środowiska infrastrukturalnego dla aplikacji udostępnianych przez Urząd Zamówień Publicznych, aplikacja miniPortalu w dniu 28 listopada 2020 r. wyznaczonym jako termin składania i otwarcia ofert, była niedostępna zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawców, co skutkowało:
1) uniemożliwieniem złożenia wszystkim Wykonawcom oferty w wyznaczonym terminie i tym samym naruszeniem zasady równego traktowania wszystkich wykonawców.
2) nie wykonaniem przez Zamawiającego czynności otwarcia ofert w wyznaczonym terminie i tym samym, brakiem możliwości wypełnienia przez Zamawiającego dyspozycji z art. 86 ust. 2 Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy, z uwagi na przeprowadzane w dniu otwarcia ofert prace serwisowe, nie mogli złożyć ofert w zakreślonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, a Zamawiający nie mógł dokonać czynności otwarcia ofert. Zgodnie z utrwalonym zarówno w orzecznictwie jak i doktrynie poglądem, że otwarcie ofert jest czynnością materialno-techniczną, którą można dokonać tylko raz, w wyznaczonym uprzednio terminie, i nie podlega ona powtórzeniu, należało powyższe postępowanie unieważnić jako obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Dostawa oprogramowania
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W związku z prowadzonymi w dniach 28-29 listopada 2020 r. pracami serwisowymi związanymi ze zmianą środowiska infrastrukturalnego dla aplikacji udostępnianych przez Urząd Zamówień Publicznych, aplikacja miniPortalu w dniu 28 listopada 2020 r. wyznaczonym jako termin składania i otwarcia ofert, była niedostępna zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawców, co skutkowało:
1) uniemożliwieniem złożenia wszystkim Wykonawcom oferty w wyznaczonym terminie i tym samym naruszeniem zasady równego traktowania wszystkich wykonawców.
2) nie wykonaniem przez Zamawiającego czynności otwarcia ofert w wyznaczonym terminie i tym samym, brakiem możliwości wypełnienia przez Zamawiającego dyspozycji z art. 86 ust. 2 Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy, z uwagi na przeprowadzane w dniu otwarcia ofert prace serwisowe, nie mogli złożyć ofert w zakreślonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, a Zamawiający nie mógł dokonać czynności otwarcia ofert. Zgodnie z utrwalonym zarówno w orzecznictwie jak i doktrynie poglądem, że otwarcie ofert jest czynnością materialno-techniczną, którą można dokonać tylko raz, w wyznaczonym uprzednio terminie, i nie podlega ona powtórzeniu, należało powyższe postępowanie unieważnić jako obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.