To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-12
Przebudowa drogi gminnej nr 003811F - ul. Św. Marcina w m. Skibice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 599522-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 683 290 962
faks: 683 276 663
e-mail: now.bobrz.um@post.pl
www: http://bip.nowogrodbobrz.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa drogi gminnej nr 003811F - ul. Św. Marcina w m. Skibice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.1.10.2020.MK
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis
przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia • Przedsięwzięcie polega na przebudowie istniejącej
drogi gminnej nr 003811F, stanowiącej dojazd do gruntów rolnych, zlokalizowanych we wschodniej
części m. Skibice w gminie Nowogród Bobrzański. • Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi
gminnej o długości 200 m. Przyjęto kilometraż lokalny z początkiem opracowania km 0+000 w obrębie
skrzyżowania z drogą powiatową oraz końcem opracowania km 0+200 przed Kościołem. • Inwestycja ma
na celu podniesienie parametrów technicznych drogi oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu poprzez
poprawę stanu technicznego drogi. Realizacja robót odbędzie się w oparciu o zgłoszenie robót
budowlanych w istniejącym pasie drogowym. • Teren, na którym planuje się przedmiotową inwestycję
znajduje się w miejscowości Skibice, w gminie Nowogród Bobrzański, całość przebiega w terenie
zabudowy. • Nawierzchnia drogi gminnej na przedmiotowym odcinku wykonana jest z brukowca polnego
i częściowo z kruszywa niezwiązanego, całość jest w złym stanie technicznym, szerokość jezdni wynosi3,0 – 4,5 m, wzdłuż jezdni zlokalizowane jest oświetlenie uliczne. • Natężenie ruchu pojazdów nie
przekracza 300 poj./dobę (kategoria ruchu KR2). Na strukturę rodzajową składają się w głównej mierze
samochody osobowe i pojazdy rolnicze, marginalnie pojazdy dostawcze i ciężarowe. • Zaprojektowano
modernizację drogi gminnej bez zmiany granic pasa drogowego. Zostaje utrzymany przekrój
jednopasowy z obustronnym poboczem gruntowym, odwodnienie powierzchniowe do przyległych rowów
przydrożnych lub w przyległy teren pasa drogowego. • 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma
charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy
przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie
materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez
zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do
realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia
ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty,
Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne
informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie
realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne
elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania
robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót. 6)
Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy
przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszystkie
zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty
dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem
normy bezpieczeństwa. b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego
tytułu, c) Zapewnienie kierownika budowy d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń
potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, e) opracowanie dokumentacji
powykonawczej, f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. g)
Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób
posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie. h) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika
budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. i) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny
opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego
zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym i programem zapewnienia jakości. j) Wykonawca ma obowiązek
utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. k) Wykonawca dokonuje
wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji
oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z
odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). l) Informacja dotycząca robót zamiennych lub
zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do
niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy,
o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych
zakresem określonym w dokumentacji projektowej, ale o innym charakterze niż pierwotnie pla-nowano. -
Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających
poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom
opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji,
odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty
zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub
zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej, urządzeń i / lub
materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez
Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych
przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli
stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawi-dłowego, tj. zgodnego z
zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu
zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian
zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu
warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach
przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli
stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawi-dłowego, tj. zgodnego z
zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień od-bioru robót przepisami wykonania
przedmiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ przedmiar robót został załączony pomocniczo, a wycenę
należy sporządzić na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34863.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kulas Mariusz Usługi Sprzętowo-Transportowe w Nowogrodzie Bobrzańskim
Email wykonawcy: maniekk7803@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 6b
Kod pocztowy: 66-010
Miejscowość: Nowogród Bobrzański
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48585.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73049.98
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Wymiana kotłów c.o. na kotły opalane drewnem w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Nadleśnictwo Krzystkowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Przebudowa drogi gminnej 565545 w zakresie korekty łuków poziomych drogi w m. Wielka Wieś
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kożuchów na odcinku od km 0+213 do km 1+203
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E w miejscowości Piaski na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4908E do granic Powiatu Zduńskowolskiego
- Przebudowa dróg na terenie gminy Głogów Małopolski
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zalesie Śląskie dz. nr 1232.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.