eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Przebudowa drogi gminnej nr 003811F - ul. Św. Marcina w m. Skibice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-12

Ogłoszenie nr 510542090-N-2020 z dnia 2020-12-12 r.
Gmina Nowogród Bobrzański:

Przebudowa drogi gminnej nr 003811F - ul. Św. Marcina w m. Skibice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599522-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683 290 962
faks: 683 276 663
e-mail: now.bobrz.um@post.pl
www: http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 003811F - ul. Św. Marcina w m. Skibice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.1.10.2020.MK

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis
przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia • Przedsięwzięcie polega na przebudowie istniejącej
drogi gminnej nr 003811F, stanowiącej dojazd do gruntów rolnych, zlokalizowanych we wschodniej
części m. Skibice w gminie Nowogród Bobrzański. • Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi
gminnej o długości 200 m. Przyjęto kilometraż lokalny z początkiem opracowania km 0+000 w obrębie
skrzyżowania z drogą powiatową oraz końcem opracowania km 0+200 przed Kościołem. • Inwestycja ma
na celu podniesienie parametrów technicznych drogi oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu poprzez
poprawę stanu technicznego drogi. Realizacja robót odbędzie się w oparciu o zgłoszenie robót
budowlanych w istniejącym pasie drogowym. • Teren, na którym planuje się przedmiotową inwestycję
znajduje się w miejscowości Skibice, w gminie Nowogród Bobrzański, całość przebiega w terenie
zabudowy. • Nawierzchnia drogi gminnej na przedmiotowym odcinku wykonana jest z brukowca polnego
i częściowo z kruszywa niezwiązanego, całość jest w złym stanie technicznym, szerokość jezdni wynosi3,0 – 4,5 m, wzdłuż jezdni zlokalizowane jest oświetlenie uliczne. • Natężenie ruchu pojazdów nie
przekracza 300 poj./dobę (kategoria ruchu KR2). Na strukturę rodzajową składają się w głównej mierze
samochody osobowe i pojazdy rolnicze, marginalnie pojazdy dostawcze i ciężarowe. • Zaprojektowano
modernizację drogi gminnej bez zmiany granic pasa drogowego. Zostaje utrzymany przekrój
jednopasowy z obustronnym poboczem gruntowym, odwodnienie powierzchniowe do przyległych rowów
przydrożnych lub w przyległy teren pasa drogowego. • 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma
charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy
przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie
materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez
zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do
realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia
ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty,
Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne
informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie
realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne
elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania
robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót. 6)
Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy
przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszystkie
zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty
dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem
normy bezpieczeństwa. b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego
tytułu, c) Zapewnienie kierownika budowy d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń
potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, e) opracowanie dokumentacji
powykonawczej, f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. g)
Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób
posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie. h) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika
budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. i) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny
opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego
zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym i programem zapewnienia jakości. j) Wykonawca ma obowiązek
utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. k) Wykonawca dokonuje
wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji
oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z
odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). l) Informacja dotycząca robót zamiennych lub
zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do
niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy,
o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych
zakresem określonym w dokumentacji projektowej, ale o innym charakterze niż pierwotnie pla-nowano. -
Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających
poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom
opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji,
odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty
zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub
zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej, urządzeń i / lub
materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez
Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych
przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli
stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawi-dłowego, tj. zgodnego z
zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu
zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian
zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu
warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach
przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli
stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawi-dłowego, tj. zgodnego z
zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień od-bioru robót przepisami wykonania
przedmiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ przedmiar robót został załączony pomocniczo, a wycenę
należy sporządzić na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34863.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Kulas Mariusz Usługi Sprzętowo-Transportowe w Nowogrodzie Bobrzańskim
Email wykonawcy: maniekk7803@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 6b
Kod pocztowy: 66-010
Miejscowość: Nowogród Bobrzański
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48585.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48585.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73049.98
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: 73.049,98

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.