To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Zakup i dostawa oraz wykonanie mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 598721-N-2020
Numer ogłoszenia: 540207520-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 592 100
faks: 523 574 820
e-mail: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
www: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa oraz wykonanie mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.IV.272.1.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wykonanie mebli biurowych wraz z montażem do budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 i Poznańskiej 133A w Inowrocławiu. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z załączonym opisem mebli dotyczącym poszczególnych części zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ. Dostarczone przez Wykonawcę meble muszą być nowe, nieeksponowane na wystawach, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Cz. 1 - Zakup gotowych mebli biurowych do pomieszczeń biurowych. Cz. 2 - Zakup szaf metalowych na akta oraz regałów do archiwum. Cz. 3 - Zakup ławek trzyosobowych w ilości 14 szt. Cz. 4 - Wykonanie mebli do pomieszczenia kuchennego. Cz. 5 - Wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego. Cz. 6 - Wykonanie mebli (biurka, zabudowa szaf) do pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu; 2) karty katalogowe (dla mebli gotowych), zawierające opis wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego; 3) opisy wykonanego przedmiotu zamówienia (dotyczą usługi wykonania mebli) oraz rysunki techniczne oferowanych mebli i wizualizacje. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 lub 3 oferta zostanie odrzucona. Zasadnym jest, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca skontaktuje się z Kierownikiem Referatu Administracyjno-Gospodarczego tel. 52 3592260. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne (dotyczy mebli gotowych). Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie do siedziby Zamawiającego (w godzinach pracy urzędu) przy ul. Mątewskiej 17 i Poznańskiej 133A (dotyczy regałów do archiwum), 88-100 Inowrocław, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny dostawy z pracownikiem Zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wniesienie mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części ) oraz montaż mebli – dotyczy części 4, 5 i 6 i szaf metalowych na akta, wymienionych w części 2. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące (dla wszystkich części). Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2. Wszelkie naprawy prowadzone w okresie gwarancji lub rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup gotowych mebli biurowych do pomieszczeń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15601.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ewelina Kraszewska Salon Meblowy YORK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 4a
Kod pocztowy: 88-200
Miejscowość: Radziejów
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29520.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup szaf metalowych na akta oraz regałów do archiwum
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26641.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: POZMEBEL Mateusz Gawroński sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starołęcka 18
Kod pocztowy: 61-361
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29766.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31457.25
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup ławek trzyosobowych w ilości 14 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6314.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa ARVIS Maciej Niezborała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Miechowice 19
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7429.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16359.00
Waluta: PLN
NAZWA: Wykonanie mebli do pomieszczenia kuchennego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HEBA Tomasz Heba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 46/1
Kod pocztowy: 85-790
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7195.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20031.78
Waluta: PLN
NAZWA: Wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8490.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Heba Tomasz Heba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 46/1
Kod pocztowy: 85-790
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10701.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19071.15
Waluta: PLN
NAZWA: Wykonanie mebli (biurka, zabudowa szaf) do pomieszczeń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4065.04 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HEBA Tomasz Heba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 46/1
Kod pocztowy: 85-790
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4280.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8228.70
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług pocztowych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych Inspektoratów
- Dostawa mebli do biura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych o tematyce ekologicznej w ramach projektu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (...) - I
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.