To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
USŁUGA OCHRONY MIENIA OŚRODKA SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH "BAŻYNA" W ROKU 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 594820-N-2020
Numer ogłoszenia: 540198383-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 091 3843321; 3842516
e-mail: gryfice@lasy.szczecin.pl
www: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
USŁUGA OCHRONY MIENIA OŚRODKA SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH "BAŻYNA" W ROKU 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NO.270.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony mienia Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowego ,,BAŻYNA” w roku 2021. Zakres usługi obejmuje: 1. ochronę całodobową wraz z monitorowaniem elektronicznym; 2. przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznej systemu ostrzegania; 3. bezzwłoczną reakcję patrolu samochodowego oraz powiadomienie o alarmie upoważnionego pracownika, czynności wykonywane przez grupę interwencyjną nie mogą przekroczyć 30 minut od momentu uruchomienia alarmu; 4. zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w dozorowanym obiekcie; 5. posiadanie minimum jednej dwuosobowej grupy interwencyjnej zdolnej do interwencji w deklarowanym w złożonej przez wykonawcę ofercie czasie. 6. cykliczne obchody z zastosowaniem systemu rejestrującego i kontroli obchodu. System musi obejmować co najmniej 7 punktów kontrolnych rozmieszczonych na terenie Ośrodka, wykonywanie co najmniej trzech obchodów w ciągu zmiany nocnej z których raz w miesiącu będzie tworzony raport przesyłany Zamawiającemu; 7. zamykanie na noc i otwieranie rano bramy wjazdowej; 8. kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Ośrodka; 9. wydawanie i ewidencja kluczy poza godzinami pracy recepcji Ośrodka; 10. aktywną fizyczną interwencję w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia, lub zasiedleniem; 11. aktywną fizyczną interwencję w przypadku stwierdzenia pożaru, zalania, wycieku, itp. lub stwierdzenia zagrożenia ich powstania; 12. współpracę z Policją w sytuacji wymagającej interwencji; 13. pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na chronionym obiekcie; 14. wzywanie osób do opuszczenia Obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego Obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku; w przypadku gości Ośrodka, w razie stwierdzenia zakłócania przez nich porządku, a w szczególności obowiązującej ciszy nocnej - podjęcie interwencji poprzez ustne upomnienie, a w razie konieczności wezwanie Policji; 15. niezwłocznie informowanie o zagrożeniach Obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz wskazanego przedstawiciela Nadleśnictwa; 16. posiadanie przyznanej miejscowej wydzielonej radiowej częstotliwości dyspozytorskiej oraz alarmowej, podłączenie do miejscowej stacji monitorowania sygnałów alarmowych drogą telefonii przewodowej oraz drogą radiową na przyznanej wydzielonej miejscowo częstotliwości radiowej, dostawa i montaż (wymagane pozwolenie na przyznaną miejscową wydzielona częstotliwość radiowa typu alarmowego i dyspozytorskiego wydane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej); 17. dostawa i montaż urządzenia alarmowego z detektorami ruchu do biura ośrodka, podłączenie systemu do stacji monitorowania zdarzeń; 18. podłączenie istniejącego systemu alarmowego w kompleksie szkoleniowo-konferencyjnym do stacji monitorowania zdarzeń; 19. wskazany przez Zamawiającego numer telefonu komórkowego będzie otrzymywał zgłoszenia sms o uzbrojeniu/rozbrojeniu systemu, włamaniu oraz sabotażu; 20. konwojowanie wartości pieniężnych do maksymalnej wartości 0,2 jednostki obliczeniowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne z Ośrodka do wyznaczonego Banku w Gryficach w terminach ustalonych przez Zamawiającego; 21. sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć, zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, oraz odnotowanie w książce służby nieprawidłowości z tym związanych Wymagania wobec pracowników ochrony: - pracowników Wykonawcy winna charakteryzować wysoka kultura osobista, komunikatywność i uczynność, dobry stan zdrowia - pracownicy powinni być zaopatrzeni w środki ochrony osobistej, latarki, środki łączności - pracownicy ochraniający Ośrodek powinni być ubrani jednolicie i schludnie oraz posiadać identyfikatory ze zdjęciem - obowiązkiem pracowników wykonujących usługę ochrony jest znajomość Regulaminu organizacyjnego obowiązującego na terenie Ośrodka oraz przepisów bhp i ppoż. - Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu imienny wykaz pracowników wyznaczonych do ochrony obiektu wraz z ich oświadczeniami o niekaralności - Zmiany w zakresie składu osobowego pracowników ochrony Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. - Na wniosek przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany pracowników ochrony nie wywiązujących się należycie ze swoich obowiązków w terminie 5 dni od powiadomienia o takiej konieczności. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019, poz. 1843 t.j. ze zm.), b) z wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia c) ze wskazaniami Zamawiającego ustalanymi w trakcie wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: czynności ochrony aktywnej, usługi konwojowania, realizowanie obchodów, kontrola wjazdów i wyjazdów z Ośrodka, czynności aktywnych fizycznych interwencji Szczegółowy zakres ilości roboczogodzin wynosi: Lp. Stanowisko Planowana ilość roboczogodzin Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach 1. Pracownicy ochrony fizycznej 8760 Styczeń 2021 – Styczeń 2022 Konwojowanie środków pieniężnych – wedle potrzeb Zamawiającego, jednak minimum 2 razy w miesiącu, maksymalnie 50 razy w roku Monitorowanie elektroniczne i przyjmowanie transmisji przyjmowanie sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznej systemu ostrzegania – ciągłe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości roboczogodzin określonych w pkt 3.6. SIWZ maksymalnie o 20 % w razie zmniejszenia sprzedaży usług świadczonych przez Ośrodek Szkoleniowo – Wypoczynkowy Lasów Państwowych w Pogorzelicy w stosunku do planowanego, a także w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego. Zmniejszenie ilości roboczogodzin nie stanowi zmiany umowy ani niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 171007.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TOMASZ BORUK AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "TOM"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 6 Marca 6
Kod pocztowy: 72-300
Miejscowość: Gryfice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: TOM PLUS SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 6 Marca 6
Kod pocztowy: 72-300
Miejscowość: Gryfice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210338.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 286837.48
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.