eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › AKADEMIA ZMIENIA SZCZECIN: REWITALIZACJA PAŁACU MUZYKI I SZTUK PLASTYCZNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510541724-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Akademia Sztuki w Szczecinie:

AKADEMIA ZMIENIA SZCZECIN: REWITALIZACJA PAŁACU MUZYKI I SZTUK PLASTYCZNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską oraz współfinansowaniu krajowemu ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020 w ramach projektu „Akademia ZMIENIA Szczecin: rewitalizacja Pałacu Muzyki i Sztuk Plastycznych”, Oś Priorytetowa 9: Infrastruktura publiczna, Działanie: 9.3 Wspieranie rewitalizacji sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 570697-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540149459-N-2020 i 540156600-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuki w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32085033400000, Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 664 080 267
e-mail: agnieszka.walczyk@akademiasztuki.eu
www: https://akademiasztuki.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AKADEMIA ZMIENIA SZCZECIN: REWITALIZACJA PAŁACU MUZYKI I SZTUK PLASTYCZNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AS/BZP/03/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Akademia ZMIENIA Szczecin: rewitalizacja Pałacu Muzyki i Sztuk Plastycznych” – zwana dalej „rewitalizacją”. 2. Zakres robót obejmuje rewitalizację następujących pomieszczeń w budynku Akademii Sztuki w Szczecinie przy al. Niepodległości 40 (nr projektowe): • pomieszczenie nr -1/43A – węzeł cieplny • pomieszczenie nr -1/44A – korytarz • pomieszczenie nr -1/45A – korytarz • pomieszczenie nr -1/45B – magazyn / archiwum • pomieszczenie nr -1/47A – magazyn • pomieszczenie nr -1/48A – magazyn • pomieszczenie nr -1/49A – wentylatornia • pomieszczenie nr -1/50A – komora kurzowa • pomieszczenie -1/51A – klatka schodowa „D" • pomieszczenie -1/52A – magazyn • pomieszczenie nr -1/54A – magazyn • pomieszczenie nr -1/55A – magazyn • pomieszczenie nr -1/56A – magazyn • pomieszczenie -1/70A – hydrofornia • pomieszczenia: -1/58A, 0/38A, 1/33A, 2/40A, 3/19A – szyb windowy + dźwig • pomieszczenie 0/30A i 0/32A – WC damskie • pomieszczenie 0/31A – korytarz • pomieszczenie 0/33A i 0/33B – WC męskie • pomieszczenia 0/34A i 0/34B – Sala Wielofunkcyjna i Próby Chóru • pomieszczenie 0/35A – klatka schodowa „D" • pomieszczenie 0/36A – wentylatornia • pomieszczenie 0/37A – pom. gospodarcze • pomieszczenie 0/39A – korytarz • pomieszczenie 0/40 – magazyn grafiki warsztatowej • pom. 0/46A - przedsionek i pom. 0/41A – klatka schodowa „C” – parter oraz • zagospodarowanie terenu przed klatką schodową „C” • przyłącza sanitarne: kanalizacja deszczowa, kanalizacja ogólnospławna, instalacja wody lodowej • przyłącze elektroenergetyczne wraz z rozdzielnica główną • wykonanie punktu dystrybucyjnego instalacji teletechnicznych dla potrzeb modernizowanych pomieszczeń • instalacja CCTV – na elewacji budynku Zakres prac w ww. pomieszczeniach obejmuje roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, sanitarne (instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne, instalacja wody na cele ppoż., instalacja centralnego ogrzewania, zasilanie nagrzewnic i chłodnic wentylacyjnych oraz wody lodowej i wentylację mechaniczną), instalacje elektryczne i teletechniczne. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące rewitalizacji są zawarte w następujących załącznikach do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części „SIWZ”: - załącznik nr 1 - Wzór umowy; - załącznik nr 1a – Decyzja o pozwoleniu na budowę; - załącznik nr 1b – Dokumentacja projektowa (wyciąg z projektu budowlanego i z projektu wykonawczego); - załącznik nr 1c – Specyfikacja techniczna; - załącznik nr 1d – Przedmiar robót branża architektoniczna i konstrukcyjna; - załącznik nr 1e – Przedmiar robót branża sanitarna; - załącznik nr 1f – Przedmiar robót branża elektryczna i teletechniczna; - załącznik nr 1g – Przedmiar robót wentylacja; - załącznik nr 1h – Przedmiar robót przyłącza sanitarne. Ilekroć w dalszej części SIWZ mowa będzie o „przedmiocie zamówienia” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość treści zawartej w załącznikach nr 1, 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h SIWZ. Zamawiający nie udostępnia przedmiarów robót w wersji edytowalnej. 4. Przedmiot zamówienia: - podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską oraz współfinansowaniu krajowemu ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020 w ramach projektu „Akademia ZMIENIA Szczecin: rewitalizacja Pałacu Muzyki i Sztuk Plastycznych”, Oś Priorytetowa 9: Infrastruktura publiczna, Działanie: 9.3 Wspieranie rewitalizacji sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich; - podlega współfinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Umowa nr 10262/19/FPK/DFE z dnia 23.07.2019 r. dotycząca dofinansowania zadań w ramach Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. 5. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzą również roboty i świadczenia dodatkowe po stronie Wykonawcy związane z wykonywaniem lub wykonaniem (ukończeniem) robót budowlanych wskazanych we Wzorze Umowy, wykonywanie ewentualnych uzgodnień z organami właściwymi przy prowadzeniu procesu inwestycyjnego, wykonaniem prób, rozruchów i niezbędnych szkoleń, a także użytych do wykonania tych robót materiałów i urządzeń, usuwanie wad w z związku z udzieloną gwarancją jakości oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady. 6. Obszar budynku objęty przedmiotem zamówienia nie będzie użytkowany w czasie realizacji robót, lecz na styku z modernizowanymi pomieszczeniami znajdują się pomieszczenia, które będą użytkowane. Ponadto cały obiekt pełni i będzie pełnił funkcję dydaktyczną, więc jakiekolwiek prace mogące wpływać na funkcjonowanie obiektu, wymagają uzgodnień z Zamawiającym. Szczegóły w tym zakresie określa załącznik nr 1c do SIWZ – Specyfikacja techniczna. W związku z powyższym tj. koniecznością prowadzenia wszystkich prac objętych niniejszym zamówieniem na czynnym obiekcie Uczelni, należy każdorazowo uzgadniać wykonywanie poszczególnych prac z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym we wzorze umowy i zabezpieczyć życie i zdrowie osób przebywających na terenie czynnego obiektu Uczelni, podczas wykonywania zajęć dydaktycznych. Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji swojego placu budowy w sposób niezakłócający pracy pracowników i osób przebywających w obiekcie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących robót porządkowych: 1) Zabezpieczenie terenów i pomieszczeń obiektu w którym będą prowadzone prace, 2) wykonanie zabezpieczenia sprzętów, mebli i innego wyposażenia pomieszczeń budynku, w których będą prowadzone prace; 3) codziennego oczyszczania miejsca pracy z zanieczyszczeń powstałych w związku z prowadzeniem robót, w tym na żądanie Zamawiającego, w obszarach związanych z częścią użytkowaną budynku. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowej realizacji zamówienia. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę – polegające na: a) przygotowaniu terenu pod budowę, w tym roboty w zakresie zagospodarowania terenu, b) wykonywaniu robót ogólnobudowlanych w szczególności w zakresie burzenia, robót ziemnych, betonowania, robót renowacyjnych, robót izolacyjnych w tym izolacja cieplna, murowania, tynkowania, malowania, kładzenia i wykładania podłóg oraz glazury i terakoty, instalowania drzwi i okien, prac konstrukcyjnych z wykorzystaniem stali, instalowania wyrobów metalowych, instalowania wind, instalowania ścianek działowych i sufitów podwieszanych, w tym wykładania ścian oraz prac w zakresie stolarki budowlanej, c) wykonywaniu robót sanitarnych, w szczególności w zakresie robót instalacyjnych wodnych i kanalizacyjnych, instalowania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót w zakresie kanalizacji ściekowej i instalacji hydraulicznych, robót w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, d) wykonywaniu robót elektrycznych, w szczególności w zakresie prac w dotyczących elektrycznych urządzeń rozdzielczych, robót instalacyjno-elektrycznych, instalacji elektrycznych i elektrotechnicznych, robót w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych oraz instalowania przeciwpożarowych i przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, e) wykonywaniu prostych prac fizycznych w budownictwie: przenoszenie materiałów budowlanych, ręczne wykopy, sprzątanie terenu budowy. Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby. 2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia: 1) przez wykonawcę do realizacji zamówienia osób z jednej lub więcej grup wskazanych poniżej tj.: 1) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; 3) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 4) innych osób niż określone w pkt. 1-3 powyżej, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 217 i 730) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (np. osób: bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, uzależnionych od alkoholu, uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających, chorych psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego, długotrwale bezrobotnych w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zwalnianych z zakładów karnych, mających trudności w integracji ze środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, uchodźców realizujących indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). - w liczbie co najmniej 2 osób (z grup wskazanych w pkt. 1-4 powyżej) przez cały okres realizacji zamówienia na zasadach i w wymiarze, które nie naruszają przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Zatrudnienie ww. osób musi nastąpić w ciągu 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy i trwać do końca upływu terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zatrudnienie zakończy się przed upływem tego okresu, wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać w okresie realizacji zamówienia. 3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający wskazuje, iż ewentualne użycie w SIWZ przykładów nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu i inwestora oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 12. Zamawiający wskazuje, iż ewentualne użycie w SIWZ przykładów patentów, pochodzenia, czy też odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji o której mowa w ust. 4, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4889222.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „CALBUD” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: firma@calbud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kapitańska 2
Kod pocztowy: 71-602
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7754638.02

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7271760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7754638.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Roboty sanitarne i roboty elektryczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.