To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu realizowanego w ramach projektu pn. Program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Sieradzu -edycja 2 Projekt RPLD.11.03.01-10-0039/19 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 604334-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 438 271 536
faks: 438 224 040
e-mail: zsznr2sieradz@poczta.onet.pl
www: www.zamkowa15.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu realizowanego w ramach projektu pn. ”Program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Sieradzu - edycja 2”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość sprzętu oraz jego parametry) określony jest w „Specyfikacji technicznej” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. (Dotyczy części nr 1 i 2)
4. Sprzęt powinien być fabrycznie nowy i nieużywany, nie może być przedmiotem ekspozycji, sprawny technicznie, bezpieczny, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2019 r. i wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia. Powinien posiadać oznaczenie znakiem CE oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. (Dotyczy części nr 1 i 2).
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do wszystkich części
wg podziału:
- część nr 1 – Dostawa sprzętu IT
- część nr 2 - Wyposażenie pracowni przedmiotowych
- część nr 3 - Dostawa mebli
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część nr 1 – Dostawa sprzętu IT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110380.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: INVAR PC Media Sp. z.o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Pokoju 11 c, 98-200 Sieradz
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 117588.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 132225.00
Waluta: pln
NAZWA: Część nr 2 - Wyposażenie pracowni przedmiotowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania w części nr 2 - Wyposażenie pracowni przedmiotowych
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zmianami) zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 2, którego przedmiotem jest wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu.
UZASADNIENIE
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1843 z późn. zmianami) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Część nr 3 - Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9750.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: INVAR PC Media Sp. z.o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Pokoju 11 c, 98-200 Sieradz
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11685.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29581.10
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont budynku po byłej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej w Tomisławicach
- Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu filia w Rożdżałach
- Modernizacja chodnika przy ulicy Kościuszki w Warcie na odcinku od ul. Profesora Stanisława Kaszyńskiego do ul. Długiej
- Remont stolarki okiennej w pokojach IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooka i ultrabooków dla Gminy Siewierz
- Zakup sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.