To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) sprzętu IT oraz oprogramowania komputerowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 500057678-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 426 371 867
faks: 426 360 385
e-mail: kolodz@kuratorium.lodz.pl
www: www.kuratorium.lodz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) sprzętu IT oraz oprogramowania komputerowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ŁKO.WO.27.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania komputerowego (Oprogramowanie Microsoft Windows Server do serwera - 2 licencje - 1 szt, Microsoft Windows Server 2019 Client Access License (130 CAL) - 1 szt. , Oprogramowanie do backupu - 1 szt., Microsoft Office 2019 MOLP EDU) - 60 szt. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje dostawę zarządzalnych przełączników 48-portowych – 4 szt. Część nr III zamówienia obejmuje dostawę kserokopiarki – 2 szt., urządzeń wielofunkcyjnych laserowych (kolor) TYP1 – 3 szt., urządzeń wielofunkcyjnych (kolor) - atramentowe TYP 2 – 2 szt. Część nr IV zamówienia obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem i monitorem – 6 szt., laptopów wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką – 49 szt. Część nr V obejmuje dostawę akcesoriów komputerowych: toreb do laptopów – 7 szt., dysków zewnętrznych min. 2TB – 9 szt., klawiatury – 23 szt., mysz komputerowa – 25 szt., switch 5 –portowy – 10 szt, kamera USB – 17 szt., głośniki – 15 szt., słuchawki z mikrofonem – 11 szt., nagrywarka DVD-RW – 1 szt., skaner przenośny – 1 szt., karta pamięci SDXC – 2 szt. Część nr VI obejmuje dostawę rutera wraz licencjami (Router FortiGate-61F z licencją serwisową Hardware plus 24x7 FortiCare and FortiGuard Unified Threat Protection - 1 szt, Licencja serwisowa Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering Antispam Service, and 24x7 FortiCare) dla routera FortiGate-61F -1 szt., Licencja serwisowa Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare) dla routera FortiGate-50E - 3 szt.,Licencja serwisowa „24x7 FortiCare Contract - 5 szt., Centralny system logowania i raportowania - 1 szt. Część nr VII – dostawę Konsoli KVM do szafy rackowej 19 cali - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 48.21.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29282.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34642.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23642.95
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa zarządzalnych przełączników 48-portowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30894.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31943.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31943.10
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 23.11.2020 r., do godziny 11:00,
do zamawiającego nie wpłynęły oferty
NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramoaniem i monitorem, laptopów wraz oprogramowaniem oraz torbą i myszką.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 166519.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 213927.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 213927.75
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14341.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11223.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11223.75
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa routera i licencji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28106.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26217.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72658.56
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa konsoli KVM do szafy rackowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2925.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3845.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3845.75
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- "Gmina Wińsko - cyberbezpieczny samorząd" - dostawa sprzętu
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług podnoszących bezpieczeństwo cyfrowe, wdrożenia i konfiguracje w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"
więcej: Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.