To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Zakup komputerów przenośnych, stacji dokujących, licencji na oprogramowanie biurowe, drukarek komputerowych, monitorów LCD, dysków twardych, baterii do zasilaczy awaryjnych i pamięci flash.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 600412-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 569 14 00
faks: 22 569 14 01
e-mail: zmid@zmid.waw.pl
www: www.zmid.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup komputerów przenośnych, stacji dokujących, licencji na oprogramowanie biurowe, drukarek komputerowych, monitorów LCD, dysków twardych, baterii do zasilaczy awaryjnych i pamięci flash.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/7/PN/6/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Na zakres przedmiotu zamówienia składa się dostawa:
1. komputerów przenośnych typu laptop z ekranem 15,6” i wyposażeniem dodatkowym (35 szt.);
2. stacji dokujących do laptopa (5 szt.);
3. licencji na pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office 2019 Home & Business PL (T5D-03205) wersja produktu box (pudełkowa) (37 szt.) lub równoważny;
4. drukarek sieciowych laserowych kolorowych A4 (2 szt.);
5. drukarek sieciowych laserowych monochromatycznych A4 wraz z dodatkowymi powiększonymi tonerami (10 szt.);
6. monitorów LCD 24” (8 szt.);
7. dysków twardych 2.5” SSD 1TB (10 szt.);
8. akumulatorów do zasilacza awaryjnego APC Back-UPS CS 500VA (5 szt.);
9. akumulatorów do zasilacza awaryjnego Eaton PW3105 500VA (15 szt.)
10. pamięć Flash 16GB USB 3.0 (PenDrive) (20 szt.);
11. pamięć Flash 32GB USB 3.0 (PenDrive) (30 szt.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnieniem prawnym czynności Zamawiającego jest art. 93 ust 7 ustawy Pzp, który nakazuje unieważnienie postępowania, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnieniem faktycznym czynności unieważnienia, jest oświadczenie Wykonawcy z dnia 27.11.2020 r., w którym poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy, z uwagi na brak możliwości realizacji umowy na warunkach postawionych w SIWZ oraz zaoferowanych w ofercie tj. znacznego przedłużenia czasu dostawy sprzętu do odbiorców w związku z załamaniem produkcji notebooków jakie nastąpiło w dobie panującej epidemii Covid-19. Wykonawca Emma-PC Technologie Komputerowe s. j. jako jedyny złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.
W świetle powyższych okoliczności, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, mimo wyboru oferty najkorzystniejszej w dniu 12.11.2020r., nie ma możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
- Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych, laptopów, tabletów oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z obsługą serwisową (z podziałem na 4 zadania)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.