eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont obiektu KW PSP w Gdańsku. Etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510540046-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku:

Remont obiektu KW PSP w Gdańsku. Etap I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603082-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 17356800000000, Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 477 800
faks: 583 477 833
e-mail: jaroslaw.jaloza@straz.gda.pl, aneta.michalak@straz.gda.pl
www: https://gov.pl/kwpsp-gdansk
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont obiektu KW PSP w Gdańsku. Etap I.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WT.2370.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont obiektu KW PSP w Gdańsku. Etap I podzielony na następujące części: Część 1 - Remont pomieszczeń w budynku KW PSP w Gdańsku. Remontem objęte są pomieszczenia znajdujące się w piwnicy budynku. Zakres prac obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejących płytek podłogowych (pomieszczenia i klatka schodowa), częściowy demontaż zabudów z płyt k-g (obudowy kanalizacji i wentylacji) w celu wyrównania poziomów, demontaż ścianki działowej, rozbiórkę dwóch stopni betonowych istniejących schodów, demontaż istniejącej zabudowy kuchennej, demontaż drzwi (3 szt.), wywóz i utylizacja odpadów. 2)Ułożenie płytek ceramicznych dostarczonych przez Zamawiającego w pomieszczeniach na podłogach i na schodach. 3)Wykonanie napraw istniejących tynków, ułożenie płytek klinkierowych (cegłopodobnych) na ścianach. 4) Wykonanie okładzin ściennych z płyt drewnopodobnych (płyty meblowe – dąb naturalny)5)Wykonanie ścianki ażurowej z lamet drewnianych lub drewnopodobnych (gr 10 cm). 6) Wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1.5 m na klatce schodowej. 7)Dwukrotne malowanie sufitów i ścian. 8)Dostawa i montaż drzwi (szerokość 90 cm w świetle). 9)Montaż drzwi szklanych dostarczonych przez Zamawiającego. 10)Dostawa i ułożenie mat gumowych w pomieszczeniach siłowni (uzupełnienie istniejących). 11) Wymiana grzejników 2 szt., bolera elektrycznego (5l) 12)Wykonanie zabudowy kuchennej bez dostawy urządzeń wg załączonego schematu. 13)Drobne prace elektryczne (przeniesienie łączników i gniazd, wykonanie nowych gniazd) i hydrauliczne (wymiana zaworków, baterii, likwidacja wodomierza). Część 2 - Wymiana bramy wjazdowej na teren obiektu KW PSP w Gdańsku. Zadanie obejmuje wymianę istniejącej bramy wjazdowej wraz z jej utylizacją, w szczególności: 1)Demontaż istniejącej bramy wjazdowej stalowej o długości 14,60m (1 szt.).
2)Montaż nowej bramy wjazdowej – przesuwnej z napędem elektrycznym. 3)Wykonanie nowej instalacji zasilającej i sterowniczej dla bramy wjazdowej. 4)Wywóz i utylizacja starego przęsła bramy wjazdowej. 2.Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji dla Części 1 i Części 2 zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ dla Części 1 oraz 7b dla Części 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku KW PSP w Gdańsku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62059.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: POL DACH Łukasz Gessler
Email wykonawcy: pol_dach@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 30
Kod pocztowy: 84-241
Miejscowość: Gościcino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 62059.65

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62059.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 114390.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wymiana bramy wjazdowej na teren obiektu KW PSP w Gdańsku.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w części 2 – „Wymiana bramy wjazdowej na teren obiektu KW PSP w Gdańsku” złożono jedną ofertę podlegającą odrzuceniu. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.