eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsosz"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510539659-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Gmina Wąsosz:

"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760294-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wąsosz, krajowy numer identyfikacyjny 411050617000000, Plac Wolności 17, 56-210 Wąsosz, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 065 543-78-50
faks: 65 543 77 08
e-mail: urzad@wasosz.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BI.272.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy Wąsosz:
1.1. prowadzenie rachunków wirtualnych do obsługi rozliczeń płatności masowych w zakresie dochodów z tytułu: podatków, opłat lokalnych, opłat z tytułu dzierżawy gruntu, użytkowania wieczystego gruntu, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłat czynszowych i innych należności stanowiących dochody gminy Wąsosz,
1.2. otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 14 rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz,
1.3. otwarcie i prowadzenie 8 rachunków podstawowych i 20 rachunków pomocniczych gminnych jednostek pomocniczych (wykaz jednostek w załączeniu),
1.4. realizację poleceń przelewu,
1.5. przyjmowanie wpłat gotówkowych
1.6. dokonywanie wypłat gotówkowych
1.7. kredyt na rachunku bieżącym Gminy Wąsosz do wysokości 1 000 000,00 zł
1.8. lokaty jednodniowe (nocne), weekendowe, tygodniowe, dwutygodniowe i miesięczne
1.9. usługę typu home - banking na 11 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych)
1.10. oferent który wygra postępowanie na bankową obsługę budżetu gminy Wąsosz zobowiązany jest do uruchomienia oddziału swojego banku na terenie miasta Wąsosza
1.11. umowa na obsługę budżetu jednostek pomocniczych zostanie zawarta oddzielnie dla każdej jednostki
1.12. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz i gminnych jednostek organizacyjnych, przez okres 12 miesięcy.

Przyjęty przez wykonawcę do obliczenia koszt otwarcia każdego z w/w rachunków, a następnie koszty ich prowadzenia zaproponowane przez wybranego wykonawcę będą niezmienne w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku.
Dla celów przetargu przyjęto, że w okresie 12 miesięcy realizowanych będzie łącznie 500 przelewów, forma tych przelewów jest następująca:
• 2500 przelewów elektronicznych do banku oferenta
• 2500 przelewów elektronicznych do innych banków
Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt jednego przelewu danej formy (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku.
Przyjmowanie wpłat gotówkowych, wnoszonych przez właścicieli rachunków. Dla celów przetargu należy przyjąć, że w okresie 12 miesięcy zostanie dokonanych łącznie 665 wpłat gotówkowych, a struktura tych wpłat będzie następująca:
• 600 wpłat do kwoty 5 000 zł
• 65 wpłat powyżej 5 000 zł
Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt opłaty za jedną wpłatę gotówkową danej wartości (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku.
Koszt brutto dokonywania wypłat gotówkowych na rzecz właścicieli rachunków. Dla celów przetargu należy przyjąć, że w okresie 12 miesięcy zostanie dokonanych łącznie 566 wypłat gotówkowych, a struktura tych wypłat będzie następująca:
• 466 wypłat to kwoty do 5 000 zł
• 100 wypłat to kwoty powyżej 5 000 zł
Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt opłaty za jedną wypłatę gotówkową danej wartości (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku.
Koszt brutto zainstalowania urządzeń do świadczenia usługi home-banking na 11 stanowiskach komputerowych oraz koszt brutto 12 miesięcznych opłat za tę usługę.
Zaproponowany koszt miesięcznej opłaty za usługę home-banking na jednym stanowisku komputerowym będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2021 roku.
Przychód z oprocentowania kont bankowych. Wykonawca musi podać oprocentowanie kont na których będą zgromadzone środki zamawiającego. Wartość oprocentowania należy podać w % w stosunku rocznym.
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
KKRB – oznacza koszty brutto obsługi kredytu w rachunku bieżącym, w kwocie do 1 000 000 złotych rocznie. Na koszt tej usługi składa się:
KKRB= {[(Ppb + (WIBOR 1 M + mb)) x Kśr]+( Kśr x pgot)} = PLN brutto
Prowizje bankowe Ppb - %
Prowizja za „gotowość” od niewykorzystanej kwoty kredytu pgot - %
Marża banku – mb - %
Roczne koszty oprocentowania Kśr = (WIBOR 1M + mb) x Kśr
Dla celów obliczeń należy przyjąć WIBOR 1M = 6%, a Kśr = 1000 000 złotych.
Zatem:
KKRB = {[(Ppb + (WIBOR 1 M + mb)) x Kśr]+( Kśr x pgot)}
Zaproponowana do obliczeń wielkość prowizji bankowych Ppb, prowizji za „gotowość” od niewykorzystanej kwoty kredytu pgot oraz marży bankowej mb
(w %) będą stałe w okresie obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Wąsosz działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.” nie wpłynęła żadna oferta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 1943 ze zm.) Zamawiający ze względu na brak ofert unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.