eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510539484-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603390-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 25 6844700 w.619; 684 37 08
faks: 25 6844700 w.619; 684 37 08
e-mail: ozp@spzozgarwolin.pl
www: www.spzozgarwolin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OZP/24/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin w ilości łącznej 395 sztuk, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1 szt. karty o wartości 200,00 zł; 2 szt. karty o wartości 300,00 zł; 33 szt. karty o wartości 400,00 zł; 1 szt. karty o wartości 490,00 zł; 1 szt. karty o wartości 530,00 zł; 119 szt. karty o wartości 600,00 zł; 149 szt. karty o wartości 650,00 zł; 53 szt. karty o wartości 700,00 zł. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje dostawę 395 sztuk kart podarunkowych; Wymagany termin ważności karty nie krótszy niż 6 miesięcy od daty wydania; Wszystkie karty podarunkowe muszą mieć jednakowy termin ważności; Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart; Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie; Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży; Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość płatności za zakupy dokonane przez Internet; Wykonawca zapewni użytkownikowi możliwość płatności zbliżeniowo telefonem po wgraniu aplikacji; Karty podarunkowe muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca zapewni bezpłatną możliwość zmiany kodu PIN przez użytkownika; Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu użytkowania kart podarunkowych przez użytkowników (tzn. prowizje od transakcji realizowanej za pomocą karty elektronicznej, opłaty rocznej za użytkowanie karty, ubezpieczenia karty itp.); Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu; Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty aktywne tj. nie wymagające aktywacji i dodatkowego rejestrowania się na stronie WWW czy infolinii przez użytkownika karty; Wykonawca zapewni możliwość zastrzeżenia karty podarunkowej bezpośrednio przez użytkownika; Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży; Wykonawca dostarczy karty podarunkowe w następujący sposób: • karty zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych do Działu Służb Pracowniczych, • każda karta podarunkowa z nadanym numerem i datą ważności będzie dostarczona w kopercie wraz z dokumentem zawierającym informacje o sposobie prawidłowego użytkowania karty tj. sposobie zastrzeżenia karty, sposobie sprawdzenia salda i historii transakcji, promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. Koperta będzie oznaczona numerem i wartością nominalną. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy; Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę marży czy prowizji, opłaty za wydanie kart, opłaty za zasilanie kwotowe karty podarunkowej oraz opłaty za aktywację konta; Karty podarunkowe muszą posiadać możliwość ponownego ich doładowania; Zamawiający wymaga zablokowania możliwość wypłaty gotówki z karty podarunkowej; Zamawiający wymaga by przekazane środki na zasilenie kart podarunkowych przechowywane były na dedykowanym rachunku bankowym na którym zgromadzone środki są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. UWAGA! • Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zmniejszeniu; • Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb jednak nie więcej niż 5%; • W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną przez Zamawiającego ilość kart podarunkowych zgodnie z warunkami zawartymi w umowie; • Koszt dostawy kart podarunkowych ponosi Wykonawca; • Zamawiający zastrzega możliwość płatności za zamówienie w trzech ratach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.16.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku: - zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmiany nazwy Wykonawcy, - zmiany osób reprezentujących strony, - zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220370.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Edenred Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rozbrat 44A
Kod pocztowy: 00-419
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22370.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22370.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22370.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: . Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 – t. j.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 – t. j. ). 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zamówień Publicznych 08- 400 Garwolin, ul. Lubelska 50 NIP: 826-17-76-028 faks (25) 684-37-08, (25) 684-46-32 e-mail: ozp@spzozgarwolin.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na w/w adres-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: OZP/24/2020. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na powyżej wymieniony adres e-mail. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 3, przed upływem wymaganego terminu. 5. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 6. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami rozdziale X niniejszej SIWZ, odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 – t. j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 7. Zamawiający pracuje z wyjątkiem świąt od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 – 15.05. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osoby uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: • w sprawach proceduralnych Joanna Cieślak – Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych • w sprawach merytorycznych Marianna Szubińska – Kierownik Działu Służb Pracowniczych 2. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. Z osobami wymienionymi w ust. 1 można kontaktować się w dni robocze w godz. 08:00-14:00. Zgodnie z przepisami ustawy Zamawiający nie udziela informacji telefonicznie. Wyjaśnienie dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia Treść wszystkich dokumentów stanowiących specyfikację istotnych warunków zamówienia należy odczytywać wraz ze wszystkimi wprowadzonymi przez Zamawiającego uzupełnieniami i zmianami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.