eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510539461-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Powiat Kutnowski:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597356-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540206216-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kutnowski, krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000, Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 24 3554780
faks: 24 3554784
e-mail: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
www: https://bip.powiatkutno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.16.2020.EM

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem.
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane urządzenia / sprzęt komputerowy muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
a) Część I – Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i dostawa monitorów, obejmująca: - Komputery stacjonarne 15 szt., - Monitory 20 szt. b) Część II - Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem oraz pamięci masowe, obejmująca: - Serwer wraz z 10 dyskami twardymi - 1 komplet
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio:
a) dla części I zamówienia – załącznik nr 1A do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,
b) dla części II zamówienia – załącznik nr 1B do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Określone, w powyżej wskazanych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia dla części I – II zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
5. W załączniku nr 1C do SIWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark G3D Mark ze strony https://www.videocardbenchmark.net na dzień 29.07.2020 r., które służą sprawdzeniu, czy karta graficzna w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia), osiąga odpowiednie wyniki w teście PassMark Video Card wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ.
6. W załączniku nr 1D do SIWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 29.07.2020 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ.
7. W załączniku nr 1E do SIWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 06.10.2020 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w serwerze oferowanym przez Wykonawców (część II zamówienia), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w załączniku nr 1B do SIWZ.
8. Gwarancja i rękojmia:
1) w przypadku Części I – Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i dostawa monitorów – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
2) W przypadku Części II - Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem oraz pamięci masowe – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący odpowiednio:
- na serwer – minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
(z wyłączeniem dysków twardych, gdzie okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru).
(Ostateczny okres gwarancji i rękojmi za wady w odniesieniu do Części II na serwer wynikał będzie ze złożonej oferty).
9. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisach przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część I - Dostawa komputerów raz z oprogramowaniem i dostawa monitorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49541.48 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna
Email wykonawcy: rczapinski@etechspj.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 29/31
Kod pocztowy: 90-030
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 58265.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55928.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77631.45
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część II - Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem oraz pamięci masowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61286.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "E-TECH" s.c. M. Duda, P. Kapusta
Email wykonawcy: zamowienia@e-tech.pl
Adres pocztowy: ul. Maratońska 67/69
Kod pocztowy: 94-102
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67624.17

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66418.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67624.17
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.