To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych oraz dostawa pojemników osłonnych, kolumny chromatograficznej, pasków iTLC i probówek typu Falcon dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 592333-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych oraz dostawa pojemników osłonnych, kolumny chromatograficznej, pasków iTLC i probówek typu Falcon dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO/DZ-381-1-146/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem odrębnych zadania, w tym: 1.
Sukcesywne dostawy pasków z gradientem stężeń antybiotyków oraz krążków do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości 2. Sukcesywne dostawy
materiałów wykorzystywanych na etapie rozdozowywania radiofarmaceutyków 3. Dostawa pojemników osłonowych 4. Dostawa Płytki iTLC 5. Dostawa
kolumny chromatograficznej 6. Sukcesywne dostawy jednorazowego układu oddechowego do respiratora iVENT 201 7. Dostawa probówek typu Falcon
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Specyfikacja asortymentowo –cenowa [SAC] - załącznik nr 2.1-2.7 b) Ankieta dostawcy - załącznik
nr 2.8 c) Parametry wymaganie- zad. nr 1 - załącznik nr 2.9 d) Lista krążków antybiotykowych – zad. nr 1 - załącznik nr 2.10 e) Paski z gradientem stężeń –
zad. nr 1 - załącznik nr 2.11 f) Wzór umowy - załącznik nr 4.1,4.2,4.3
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.43.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sukcesywne dostawy pasków z gradientem stężeń antybiotyków oraz krążków do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 79213.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Argenta sp. z o.o. sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84521.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84521.88
Waluta: PLN
NAZWA: sukcesywne dostawy materiałów wykorzystywanych na etapie rozdozowywania radiofarmaceutyków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 489580.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NUCMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Idzikowskiego 2E/46
Kod pocztowy: 00-710
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 583761.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 583761.15
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa pojemników osłonowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Piłsudskiego 133d
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12998.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27060.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa Płytki iTLC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2252 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PERLAN Technologies Polska Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławskiej 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2300.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4059.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa kolumny chromatograficznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4573 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Phenomenex Ltd Deutschland,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Zeppelinstrasse nr 5
Kod pocztowy: 63-741
Miejscowość: Aschaffenburg
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (DE)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4777.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6150
Waluta: PLN
NAZWA: Sukcesywne dostawy jednorazowego układu oddechowego do respiratora iVENT 201
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie ww zadania zostaje unieważnione na podstawie art. 93. 1 ust. 1) ustawy PZP, ponieważ w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 13.10.2020 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty, niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: dostawa probówek typu Falcon
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3687.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SARSTEDT Sp. z o.o,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3553.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4477.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





