To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 603212-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 46 858 10 00
faks: 46 858 10 01
e-mail: pgm@pgm.zyrardow.pl
www: www.pgm.zyrardow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres opracowania określający przedmiot zamówienia został przedstawiony w przedmiarach robót wg zał. nr 9 do SIWZ.
Przedmiar robót ma charakter szacunkowy, zakłada szacunkowy zakres prac i określa po jednej jednostce najczęściej realizowanego rodzaju robót. Służy on do określenia cen jednostkowych najczęściej wykonywanych robót konserwacyjnych i naprawczych oraz wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczne ilości robót w okresie realizacji zamówienia są większe niż przedstawione w przedmiarze i szczegółowo określane będą w zleceniach wystawianych przez Dział Techniczny, Inwestycji i Remontów zgodnie z potrzebami na każdy budynek osobno.
Realizacja robót odbywać się będzie wg indywidualnych zleceń wystawianych w ilości i kolejności faktycznych potrzeb na budynku oraz w terminie uzgodnionym przez strony w każdym zleceniu. Każda robota musi być odebrana protokołem odbioru i rozliczona kosztorysem sprawdzonym przez pracownika działu Technicznego, Inwestycji i Remontów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną dyspozycyjność Wykonawcy w zakresie podejmowania działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii.
Wykonawca oraz jego pracownicy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności w czasie realizacji prac w lokalach mieszkalnych oraz w częściach wspólnych budynków zobowiązani są stosować się do obowiązujących przepisów sanitarnych oraz zaleceń i wytycznych związanych ze stanem epidemii wydanych przez właściwe organy, w tym wytycznych i rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego dla zarządców nieruchomości w związku z Pandemią Coronawirusa SARS-COV 2.
W przypadku konieczności wejścia do lokalu (np. w celu usunięcia awarii), w którym przebywają osoby objęte kwarantanną Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wszelkich wytycznych i zaleceń związanych ze stanem epidemii oraz realizować prace w uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną. W tym przypadku wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem pracowników Wykonawcy(koszt ubrań ochronnych, środków dezynfekcji itp.) ponosi Wykonawca.
Rozliczanie robót odbywać się będzie sukcesywnie w miarę realizowanych zleceń w cyklu miesięcznym na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ.
Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę 150 000,00 zł netto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RBI Dariusz Grajek
Email wykonawcy: rbigrajek@gmail.com
Adres pocztowy: Działki, ul. Świerkowa 24
Kod pocztowy: 96-315
Miejscowość: Wiskitki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9275.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13331.00
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Leasing operacyjny na dostawę nowego samochodu osobowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM/SOAR w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonywanie robót w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





