eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówWykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510538452-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.:

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603212-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 75008796000000, ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 46 858 10 00
faks: 46 858 10 01
e-mail: pgm@pgm.zyrardow.pl
www: www.pgm.zyrardow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Gminna osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres opracowania określający przedmiot zamówienia został przedstawiony w przedmiarach robót wg zał. nr 9 do SIWZ.
Przedmiar robót ma charakter szacunkowy, zakłada szacunkowy zakres prac i określa po jednej jednostce najczęściej realizowanego rodzaju robót. Służy on do określenia cen jednostkowych najczęściej wykonywanych robót konserwacyjnych i naprawczych oraz wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczne ilości robót w okresie realizacji zamówienia są większe niż przedstawione w przedmiarze i szczegółowo określane będą w zleceniach wystawianych przez Dział Techniczny, Inwestycji i Remontów zgodnie z potrzebami na każdy budynek osobno.
Realizacja robót odbywać się będzie wg indywidualnych zleceń wystawianych w ilości i kolejności faktycznych potrzeb na budynku oraz w terminie uzgodnionym przez strony w każdym zleceniu. Każda robota musi być odebrana protokołem odbioru i rozliczona kosztorysem sprawdzonym przez pracownika działu Technicznego, Inwestycji i Remontów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną dyspozycyjność Wykonawcy w zakresie podejmowania działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii.
Wykonawca oraz jego pracownicy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności w czasie realizacji prac w lokalach mieszkalnych oraz w częściach wspólnych budynków zobowiązani są stosować się do obowiązujących przepisów sanitarnych oraz zaleceń i wytycznych związanych ze stanem epidemii wydanych przez właściwe organy, w tym wytycznych i rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego dla zarządców nieruchomości w związku z Pandemią Coronawirusa SARS-COV 2.
W przypadku konieczności wejścia do lokalu (np. w celu usunięcia awarii), w którym przebywają osoby objęte kwarantanną Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wszelkich wytycznych i zaleceń związanych ze stanem epidemii oraz realizować prace w uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną. W tym przypadku wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem pracowników Wykonawcy(koszt ubrań ochronnych, środków dezynfekcji itp.) ponosi Wykonawca.
Rozliczanie robót odbywać się będzie sukcesywnie w miarę realizowanych zleceń w cyklu miesięcznym na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ.
Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę 150 000,00 zł netto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RBI Dariusz Grajek
Email wykonawcy: rbigrajek@gmail.com
Adres pocztowy: Działki, ul. Świerkowa 24
Kod pocztowy: 96-315
Miejscowość: Wiskitki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9275.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9275.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13331.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.