To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Dostawa preparatów do dezynfekcji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 603072-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 34 3532800; 34 3532810
faks: 34 3562880
e-mail: sekretariat@wsnlc.pl
www: https://wsnlc.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa preparatów do dezynfekcji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AZP.382.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa preparatów do dezynfekcji”.
2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 4.
3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji
asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załącznikach nr 1.1 – 1.4 oraz we wzorze umowy.
5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę dla pracowników Zamawiającego, w formie dostosowanej do sytuacji epidemiologicznej, z zakresu stosowania preparatów do dezynfekcji powierzchni. Szkolenia odbywać się będą bezpośrednio po wprowadzeniu zakupionych środków dezynfekcyjnych (zgodnie z zapotrzebowaniem) oraz w razie potrzeby, w trakcie trwania umowy.
6. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w: a) Ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r ., poz. 186),
b) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 215, poz. 1416), c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia
17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz.U. z 2016 r., poz. 211), d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252), e) Dyrektywie 2007/47/WE z dnia 5 września 2007 r.
dotyczącej wyrobów medycznych.
7. Środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać
wymagania zawarte w Ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagania z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1).
Powinny również posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz wpis do Wykazu Produktów Biobójczych.
8. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP, posiadać niezbędne atesty, certyfikaty oraz inne wymagane oznaczenia zgodne z aktualnymi przepisami i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające
na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi).
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia dokumentów potwierdzających jakość oferowanych produktów na każdym etapie postępowania i realizacji umowy. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł dokonać oceny zgodności parametrów zaoferowanych produktów z wymaganiami.
10. Wykonawca może dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów.
11. Zamawiający wymaga dołączenia aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli.
12. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia w formularzach cenowych ogólną ilość danego asortymentu na opakowania jednostkowe, w jakich jest on obecnie konfekcjonowany i sprzedawany, zachowując oczywiście podaną ogólną ilość.
Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa to należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 154500.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnica 159 c
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 139232.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 142290.15
Waluta: zł
NAZWA: Preparaty do dezynfekcji sprzętu i powierzchni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62935.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnica 159 c
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 63574.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 63574.74
Waluta: zł
NAZWA: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Na Część 3 zamówienia wpłynęły dwie oferty: wartość obu ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”
NAZWA: Produkty do antyseptyki skóry, gaziki jałowe i inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26680.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Euro Trade Technology Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siemiradzkiego 19
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25019.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25019.28
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań obrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do dezynfekcji i materiałów do sterylizacji, sygnatura sprawy 35/TP/2525
- Dostawa ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, wyrobów farmaceutycznych, kortykosterydów (...), w podziale na 37 części.
- Dostawa wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie
- Dostawa bielizny szpitalnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





