To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 603095-N-2020
Numer ogłoszenia: 540225585-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 66 37 344, 85 66 37 345
faks: 85 66 37 302
e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
www: www.pogotowie.bialystok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EOP.332.12.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce polegająca na pracach projektowych i wykonaniu robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje architekturę, konstrukcję oraz instalacje wewnętrzne i przyłącza instalacji zewnętrznych niezbędne do realizacji zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, według wymagań szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym, zwanym dalej PFU (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w koncepcji budowy Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce wraz z mapą do celów projektowych oraz wizualizacjami (stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ). Budynek będzie wykorzystywany do stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego Zamawiającego – Zakład Pomocy Doraźnej w Hajnówce. 2. Wykonanie zamównienia będzie przebiegało w dwóch etapach: a)Etap I- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j z późn. zm.) oraz wykonanie przedmiarów branżowych i kosztorysów branżowych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389 t.j. z późn. zm.) sporządzonymi metodą szczegółową wraz z tabelą elementów scalonych i zestawieniem materiałów umożliwiające realizację całości zadania. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i opinie wymagane przepisami w tym pozwolenie na budowę oraz pełnić nadzór autorski nad wykonaną dokumentacją. Zaprojektowany budynek powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z zaleceniami w PFU. Etap I został szczegółowo opisany w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z zapisami PFU. b) Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową po uzyskaniu ostatecznej decyzji zezwalającej na budowę. Etap II został szczegółowo opisany w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz jest zgodny z zapisami w PFU. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się na 36 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót przyjętego z klauzulą bez zastrzeżeń. Z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako poza cenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 60 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót przyjętego z klauzulą bez zastrzeżeń. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w SIWZ w Rozdziale 18 „Opis Kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.” Okres obowiązywania rękojmi za wady na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, wynosi 5 lat od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu cena oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając na względzie powyższe, Zamawiający uznał, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





