eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą niezbędnych odczynników, materiałów zużywalnych, kontroli i kalibatorów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537856-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.:

Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą niezbędnych odczynników, materiałów zużywalnych, kontroli i kalibatorów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606254-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30070614000000, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 614 370 537
faks: 614 379 730
e-mail: kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl
www: www.szpitalwrzesnia.home.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą niezbędnych odczynników, materiałów zużywalnych, kontroli i kalibatorów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA-381-18/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem przetargu jest dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych typu POCT (2 szt) wraz z dostawą niezbędnych odczynników, materiałów zużywalnych, kontroli, kalibratorów. Liczba asortymentu zużywalnego, odczynników, kalibratorów, kontroli winna wystarczyć na wykonanie 21600 badań w okresie 3 lat na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz 10800 badań w okresie trwania 3 lat na Oddziale Covid. Zamawiający wymaga w okresie umowy do dostarczenia 750 szt kapilar o objętości wystarczającej do pełnego panelu oznaczeń wraz z wyłapywaczami skrzepów na Oddział Covid oraz 21 600 strzykawek heparynizownych i bilansowanych elektrolitowo na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Zamawiający wymaga przeprowadzenia 3 szkoleń dla personelu OIT i Covid z zakresu obsługi oraz pobierania materiału.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 370500 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Radiometer Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 5/7
Kod pocztowy:
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 370005

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 370005
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 370005
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.