eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spiczyn › Rozbudowa budynku przedszkola w Spiczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537826-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Urząd Gminy Spiczyn:

Rozbudowa budynku przedszkola w Spiczynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601556-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540217445-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Spiczyn, krajowy numer identyfikacyjny 55153300000000, Spiczyn, 21-077 Spiczyn, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 817 577 184
faks: 817 577 048
e-mail: renata@spiczyn.gminarp.pl
www: https://ugspiczyn.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku przedszkola w Spiczynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku przedszkola w miejscowości Spiczyn na działce nr ewid. 562/3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: W zakres inwestycji wchodzić będzie w szczególności: rozbudowa budynku wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych, przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej, budowa studni kanalizacyjnych, rozbiórka przyłącza i trzech zbiorników na ścieki oraz ich ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu (dojście i opaska), wycięcie drzewa (świerk) Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy, z poddaszem nieużytkowym. Obiekt o zryzalitowanym rzucie połączony łącznikiem z częścią istniejącą. Główna bryła budynku przykryta jest dachem wielospadowym o kącie nachylenia połaci dachowych wynoszącym 24° (44,52%), z wysuniętym 40cm okapem. Łącznik posiada dach jednospadowy, ukryty w części frontowej za attyką. Dane charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy 196,84m2 Powierzchnia całkowita 196,84m2 Powierzchnia użytkowa 161,00m2 Kubatura 743,00m3 Budynek projektowany podzielony został na dwa funkcjonalnie połączone ze sobą elementy. Element pierwszy to główna sala zajęć wraz z niezbędnymi do jej funkcjonowania pomieszczeniami: łazienką, magazynem oraz szatnią. Drugi element to pomieszczenia: socjalne, porządkowe oraz toaleta z przedsionkiem. Komunikacja z częścią istniejącą budynku poprzez łącznik. W zakresie instalacji sanitarnych wchodzić będzie, m.in.: budowa wewnętrznej instalacji wodociągowej budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania pomieszczeń budowa wewnętrznej instalacji wentylacji pomieszczeń Instalacja wodociągowa - źródłem zasilenia w wodę projektowanego budynku będzie istniejące przyłącze wodociągowe. Opomiarowanie ilości zużywanej wody odbywać się będzie poprzez istniejący zestaw wodomierzowy. Ścieki sanitarne odprowadzane będą z budynku za pomocą projektowanej instalacji kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 110 PVC poprzez przyłącze kanalizacji sanitarnej do sieci. Instalacja grzewcza poprzedzona wymianą kotła, wodna, pompowa pracująca w układzie zamkniętym, zasilana oddzielnym obiegiem. Wentylacja w rozbudowywanej części poprzez kanały wywiewne grawitacyjne i częściowo wspomagane wentylatorami kanałowymi, nawiew poprzez nawiewniki okienne. Zasilanie nowej instalacji z rozdzielnicy RG w istniejącej części budynku. Instalacje elektryczne obejmują swym zakresem, m.in.: zasilanie, tablica TE, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenie awaryjnego, instalacja gniazd, instalacja zasilania wentylacji , instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja przeciwprzepięciowa, ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym, instalacja głównego wyłącznika zasilania GWP, instalacja odgromowa, instalacja domofonowa Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: 1) Projekty wykonawcze, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), 3) Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 677933.98 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Alicja Jedut
Email wykonawcy: zrblubartow@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 20
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 735540.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 514140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1038783.73
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.