To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Usługi sprzątania pomieszczeń w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 599812-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:e-mail: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
www: https://zdw.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi sprzątania pomieszczeń w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R3.ST.372.32.2020.nn
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są: Usługi sprzątania pomieszczeń w 2021 r. Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów Klasyfikacja usług wg CPV: 90919200-4 usługi sprzątania biur 2. Zakres usług obejmuje: 1) Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów a) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem – w dni robocze, b) Odkurzanie i wytarcie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – pomieszczenia biurowe, korytarze, klatka schodowa i schody zewnętrzne wejściowe – w dni robocze, c) Wynoszenie śmieci z koszy i niszczarek do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – w dni robocze, d) Sprzątanie łazienki – w dni robocze, e) Zmywanie kabiny prysznicowej - raz w miesiącu, f) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – w dni robocze, g) Zapewnienie stałej dostępności ręczników papierowych (papier rolowany rozwijany do środka min. dwuwarstwowy) - raz w tygodniu h) Mycie muszli sedesowych pisuaru środkami dezynfekcyjnymi – w dni robocze, i) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu, j) Dostarczenie odświeżaczy w aerozolu min 300 ml na każdą kabinę. Wymiana odświeżaczy w aerozolu - dwa razy w miesiącu, k) Mycie umywalek, zlewu kuchennego, lustra i półeczki pod lustrem – w dni robocze, l) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – w dni robocze, m) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu n) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. Powierzchni - raz w tygodniu, o) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu, p) Mycie drzwi – zewnętrzne - dwa razy w miesiącu, q) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), r) Czyszczenie odpowiednim środkiem i trzepanie wykładzin podłogowych - dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień), s) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu RDW tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – w dni robocze, t) Opróżnianie śmietniczki zewnętrznej – w dni robocze, u) Mycie osłon z poliwęglanu przy schodach wejściowych, zewnętrznych - raz w miesiącu, v) Oczyszczenie barierek przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych - raz w tygodniu w) Dezynfekcja klamek do drzwi - w dni robocze x) Dezynfekcja barierek przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych - w dni robocze 2) Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów a) Odkurzanie, po czym wycieranie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – pomieszczenia biurowe, korytarz, szatnia – w dni robocze, b) Wynoszenie śmieci do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – w dni robocze, c) Sprzątanie łazienki – w dni robocze, d) Zmywaniem kabiny prysznicowej - raz na tydzień, e) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – w dni robocze, f) Zapewnienie stałej dostępności ręczników papierowych (papier rolowany rozwijany do środka min. dwuwarstwowy) - raz w tygodniu g) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu, h) Mycie muszli sedesowej i pisuaru środkami dezynfekcyjnymi – w dni robocze, i) Mycie umywalek w łazience i pomieszczeniu magazynowym – w dni robocze, j) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – w dni robocze, k) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu, l) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. - raz w tygodniu, m) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu, n) Mycie drzwi – zewnętrzne – dwa razy w miesiącu, o) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), p) Czyszczenie rolet - dwa razy w roku (mc: kwiecień, październik), q) Czyszczenie sidingu - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), r) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu OD tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – w dni robocze, s) Opróżnianie śmietniczek wraz z wymianą worków w pomieszczeniach biurowych, szatni i łazience – w dni robocze. t) Dezynfekcja klamek do drzwi - w dni robocze 3. Sposób wykonywania zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości i odpowiednich dla danych powierzchni. 2) Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, środki nabłyszczające, aerozole, odświeżacze do toalet, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, papier toaletowy itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt. 3) Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4) Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze w godzinach 15:00 – 20:00, mycie okien i sidingu oraz pranie wykładzin z uwagi na charakter i zakres usług może być wykonywane w dni wolne od pracy uzgodnione z Zamawiającym. 5) Przed rozpoczęciem sprzątania każdorazowo wykonawca rozbroi system alarmowy własnym kodem otrzymanym przy przekazaniu pomieszczeń. 6) Klucze do pomieszczeń Wykonawca będzie pobierał, a po zakończeniu sprzątania będzie pozostawiał w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Natomiast klucz do drzwi wejściowych Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wykonawca otrzyma od Zamawiającego a po zakończeniu wykonywania zamówienia zwróci Zamawiającemu. 7) Po zakończeniu sprzątania, każdorazowo, Wykonawca zamknie wszelkie sprzątane pomieszczenia i okna oraz dla zadania nr 1 uzbroi system alarmowy przekazanym przez Zamawiającego kodem. 8) Wykonawca zobowiązuje się do: nie przeglądania dokumentów i nie korzystania z komputerów i innych urządzeń (telefony, faksy, kserokopiarka) znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10429.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MorisClean Krzysztof Nowosad
Email wykonawcy: morisclean@op.pl
Adres pocztowy: ul. Batalionów Chłopskich 74
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14408.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34527.48
Waluta: PLN
NAZWA: Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3191.04 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MorisClean Krzysztof Nowosad
Email wykonawcy: morisclean@op.pl
Adres pocztowy: ul. Batalionów Chłopskich 74
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4915.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33405.42
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów" do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
- Remont dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻEGO PIECZYWA DO KUCHNI SZPITALNEJ
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.