To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy Sztum"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 550220193-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 556 406 303
faks: 556 406 300
e-mail: malwina.wisniewska@sztum.pl
www: https://bip.sztum.pl/1471.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo - rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy Sztum"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKiB.271.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie w sezonie 2020/2021 dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy Sztum w szczególności: 1) Utrzymanie powierzonego terenu do zimowego utrzymania w standardzie IV. 2) Likwidacja gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez zastosowanie materiałów szorstkich dopuszczonych do stosowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., poz. 1960), 3) Interwencyjne odśnieżanie i posypywanie dróg, chodników i parkingów nie wymienionych w Załącznikach nr 1 i 2 na polecenie Zamawiającego w standardzie nr V, 4) Wykonawca w czasie świadczenia usługi zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pracy sprzętu, 5) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy sumiennie z należytą starannością, bez zbędnej zwłoki zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującej w tym zakresie, 6) Wykonawca zabezpieczy materiały do realizacji zamówienia we własnym zakresie, 7) Wykonawca będzie prowadził prace w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, tak by zachowany został właściwy standard utrzymania dróg oraz na każdorazowe polecenie Zamawiającego, 8) Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków: Dostępność telefoniczna i internetowa, Prowadzenie dokumentacji pracy sprzętu, Składanie meldunków Zamawiającemu z częstotliwością przez niego żądaną za pośrednictwem telefonu lub drogą elektroniczną, 9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić nadzór nad wykonywanymi usługami przez wskazanego pracownika, 10) Wszelkie powiadomienia i korespondencję pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą należy dostarczyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego i Wykonawcy na adres wskazany w umowie, 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w trakcie realizacji zadania (z odpowiednim wyprzedzeniem) kolejności wykonywania zadań na poszczególnych drogach, 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmniejszenia zakresu prac przewidzianych do wykonania jeżeli uzna, że ich wykonanie jest zbędne, 13) Za jakość wykonywanych robót odpowiada Wykonawca, 14) Sprzęt wykorzystywany do zimowego utrzymania powinien być przygotowany w takim stopniu, aby od dnia zawarcia niniejszej umowy mógł być gotowy do użycia w ciągu godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach, 15) Konieczność rozpoczęcia lub realizacji usługi przysługuje do decyzji Zamawiającemu, który telefonicznie zleca wyjazd w momencie kiedy warunki pogodowe kwalifikują się do rozpoczęcia odśnieżania, 16) Zamawiający ma prawo do wstrzymywania prac lub nakazania podjęcia pracy w zależności od występowania zjawisk atmosferycznych osobno dla każdego zadania, 17) Wykonawca przed każdorazowym rozpoczęciem usługi zobowiązany jest telefonicznie skonsultować jej zasadność z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego w godzinach jego pracy, tj. poniedziałek, wtorek, czwartek 7:30 – 15:30, środa 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00. Po godzinach pracy Zamawiającego, w dni ustawowo wolne od pracy oraz w uzasadnionych przypadkach, jeżeli warunki pogodowe spowodują taką konieczność, Wykonawca może samodzielnie podjąć decyzję o uruchomieniu usługi. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałej sytuacji Zamawiającego najpóźniej do godziny 8:30 dnia następnego. 18) Jeżeli Zamawiający wstrzymał realizację usługi oraz nie występują opady śniegu ani oblodzenia ale pojawiają się lokalne zaspy śnieżne będące wynikiem nawiewania zalegającego na polach śniegu lub oblodzenia, Zamawiający ma prawo zlecić jednorazowy wyjazd Wykonawcy na poszczególne drogi. 19) Wykonawca może odstąpić od posypywania jezdni podczas intensywnych opadów śniegu, jednakże po ich osłabnięciu bądź ustaniu powinien niezwłocznie podjąć przerwaną czynność, 20) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, tak aby zachowany został właściwy standard utrzymania dróg. 21) Określa się następujące zasady usuwania śliskości: A. Jezdnia musi zostać posypana materiałami uszorstniającymi na: - dojazdach do skrzyżowań z drogami krajowymi, powiatowymi i wojewódzkimi oraz w obrębie skrzyżowań z innymi drogami gminnymi i wewnętrznymi, - ostrych zakrętach (oraz zakrętach oznakowanych tablicami U-3a, U-3b, U-3c, U-3d lub znakami bądź tablicami ostrzegawczymi), - odcinkach dróg o istotnym nachyleniu [> 6%], - odcinkach przecinających rzeki, cieki, zbiorniki wodne, obiekty mostowe, przepusty, trakcje kolejowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 250000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 28
Kod pocztowy: 82-400
Miejscowość: Sztum
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 264347.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 264347.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamóiwenia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy PZP, osobie prawnej jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej, b) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrole, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Miasto i Gmina Sztum jako podmiot Zamawiający zamierza udzielić zamówienia publicznego na zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminu Sztum Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie, ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum. Miasto i Gmina Sztum jest organem założycielskim spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie. Miasto i Gmina Sztum jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie. Ponadto Miasto i Gmina Sztum Zamawiający sprawuje nad spółką kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej – w okresie ostatnich trzech lat ponad 90% działalności spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Zamawiającego. Ponadto w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zamówienie zostanie udzielone Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie, ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum, w celu zrealizowania przez Zamawiającego jego ustawowych zadań określonych w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.506 ze zm.) o samorządzie gminnym w zakresie gminnych dróg, ulic, placów oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli poprzez zimowe utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminu Sztum, w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Miasta i Gminy Sztum
- Dostawa, posadzenie, montaż i pielęgnacja kompozycji kwiatowych i roślin ozdobnych w konstrukcjach kwietnikowych i gazonach na terenie miasta Sztum oraz demontaż konstrukcji kwietnikowych.
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.