eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510537301-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Gmina Leżajsk:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599129-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540213125-N-2020; 540216353-N-2020; 540219243-N-2020; 540220943-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 240 62 00
faks: 017 240 62 48
e-mail: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
www: https://www.gminalezajsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Inwestycja podzielona została na trzy oddzielne części:Część numer 1 – „Rozbudowa drogi gminnej nr 104688R w miejscowości Dębno” Zakres zadania obejmuje: Droga nr 104688R w km 0+000 do 1+073,00 (zakres robót 0+008 do 1+057 -tj. 1049 m) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI w km 0+008 do 0+552 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - 4 cm warstwa wiążąca z AC 16W dla ruchu KR1 - 5cm podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 15 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego /tłuczeń/ - 25cm Warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm 1,5-2,5 MPa w km 0+552 do 1+057 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - 4 cm warstwa wiążąca z AC 16W dla ruchu KR1 - 25 cm podbudowa z MCE (wraz z doziarnieniem mieszanką 0-31,5 mm) KONSTRUKCJA POSZERZEŃ w km 0+552 do 1+057 - 25 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego /mieszanka 0-31,5mm/ W km 0+197 do 0+552 po stronie prawej projektowane jest poszerzenie korpusu drogowego. Poprzez zdjęcie humusu wykonanie stopni w skapie oraz wzmocnienie podstawy nasypu poprzez wykonanie stabilizacji gruntu cementem o Rm 2,5 MPa - 25 cm. Nasyp należy wykonać z gruntu nie wysadzinowego z zagęszczeniem do Is 1,0. Powierzchnię skarpy należy zabezpieczyć poprzez umocnienie jej płytami ażurowymi gr 10 cm. W km 0+197 do km 0+520 projektowana jest bariera ochronna SP-04. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 2 – „Rozbudowa dróg gminnych nr 104689 i 104653R w miejscowości Dębno” Zakres zadania obejmuje: Droga 104689R w km 0+000 do 1+011,00 (zakres robót 0+186 do 1+006,50- tj. 820 m) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI odc 1 w km 0+186 do 0+586,50 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - 4 cm warstwa wiążąca z AC 16W dla ruchu KR1 - 5cm podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 15 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego /tłuczeń/ - 25cm Warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm 1,5-2,5 Mpa KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI odc 2 w km 0+586,50 do 1+006,50 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - 3 cm warstwa profilowa z AC 16W dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA POSZERZEŃ odc 2 w km 0+586,50 do 1+006,5 - 15 cm podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa. - 20 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego /mieszanka 0-31,5mm/ - 4 cm warstwa wiążąca z AC 16W dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKA w km 0+950,00 do 1+006,50 - 6 cm kostka brukowa wibroprasowana. - 4 cm podsypka cementowo-piaskowa - 10cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 10 cm podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa. Droga 104653R w km 0+000 do 0+695,60 (zakres robót 0+009 do 0+335) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI odc 3 w km 0+009 do 0+335 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - 3 cm warstwa profilowa z AC 16W dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA POSZERZEŃ odc 3 w km 0+009 do 0+335 - 15 cm podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa. - 20 cm podbudowa dolna z kruszywa łamanego /mieszanka 0-31,5mm/ - 4 cm warstwa wiążąca z AC 16W dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKA - 6 cm kostka brukowa wibroprasowana. - 4 cm podsypka cementowo-piaskowa - 10cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 10 cm podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 3 – „Remont drogi gminnej nr 104652R w miejscowości Giedlarowa” Zakres robót obejmuje: Odcinek od km 0+012 do km 0+119 o szerokości jezdni 5,0m, na którym będą wykonywane następujące roboty: - mechaniczne ścinanie poboczy - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - wykonanie koryta na poszerzeniach - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego - skropienie nawierzchni asfaltem - profilowanie masą bitumiczną - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa wiążąca mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4cm - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa , grubość po zagęszczeniu 4cm Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót każdej części określony został w przedmiarach robót dołączonych do siwz. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2) Przedmiary robót – na poszczególne części 3) Dokumentacja projektowa Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, certyfikaty, inwentaryzację powykonawczą. Określone w przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. W cenie kosztorysu ofertowego na część nr 1, 2, 3 należy uwzględnić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wytyczenie geodezyjne. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga – w zakresie poszczególnych części - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: Część numer 1, Część numer 2, Część numer 3 - roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.23

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Rozbudowa drogi gminnej nr 104688R w miejscowości Dębno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1130295.87 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Usług Drogowo – Rolniczych
Email wykonawcy: sudr@rz.home.pl
Adres pocztowy: Grodzisko Dolne 125C
Kod pocztowy: 37-306
Miejscowość: Grodzisko Dolne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1009362.83

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1009362.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1504029.20
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Rozbudowa dróg gminnych nr 104689 i 104653R w miejscowości Dębno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 887487.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Usług Drogowo – Rolniczych
Email wykonawcy: sudr@rz.home.pl
Adres pocztowy: Grodzisko Dolne 125C
Kod pocztowy: 37-306
Miejscowość: Grodzisko Dolne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 804188.98

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 804188.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1266773.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Remont drogi gminnej nr 104652R w miejscowości Giedlarowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53866.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Usług Drogowo – Rolniczych
Email wykonawcy: sudr@rz.home.pl
Adres pocztowy: Grodzisko Dolne 125C
Kod pocztowy: 37-306
Miejscowość: Grodzisko Dolne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60928.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60928.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 125470.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.