To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania : "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie opolskim na DK 39 na odcinku Smarchowice Wielkie - Namysłów w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 575573-N-2020
Numer ogłoszenia: 540162275-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 077 4016344; 4545505, 4016330
faks: 077 4544468
e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl
www: www.gddkia.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania : "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie opolskim na DK 39 na odcinku Smarchowice Wielkie - Namysłów w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O.Op.D-3.2413.20.2020 (36)
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania :
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie opolskim na DK 39 na odcinku Smarchowice Wielkie – Namysłów w ramach PBDK – Program Likwidacji Miejsc
Niebezpiecznych” Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). W ramach tych czynności Nadzór Inwestorski zobowiązany jest w szczególności do:
- reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, kontroli zgodności z obowiązującymi przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- wspomagania Przedstawiciela Zamawiającego w prowadzeniu rozliczeń związanych z potrzebami zaspokojenia Podwykonawców Wykonawcy , w przypadku, gdy należności tych podmiotów nie zostały przez Wykonawcę uregulowane.
- Organizowanie i przewodniczenie spotkaniom organizowanym na wniosek Przedstawiciela Zamawiającego, sporządzanie protokołów i przekazywanie ich w terminie 3 dni roboczych od dnia spotkania uczestnikom spotkania.
- Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy (BHP). - Kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.
- Uczestniczenia w wykonywaniu przez Wykonawcę pomiarów, badań oraz pobieraniu próbek na placu budowy.
- zlecania badań i pomiarów kontrolnych do laboratorium Zamawiającego.
- sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
- przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbiorów częściowych, odbiorów etapów robót pod kątem dopuszczenia do ruchu i odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym, - potwierdzania ilości wykonanych robót (m.in. sprawdzenie obmiarów geodezyjnych przez Specjalistę ds. geodezyjnych oraz wykonanie własnych geodezyjnych pomiarów kontrolnych w ilości pozwalającej na weryfikację poprawności obmiaru – min. 15% pomiarów wykonanych przez Wykonawcę),
- sprawdzania rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzenia należnych mu kwot,
- sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu raportów,
- sporządzania ocen zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń Wykonawcy i Podwykonawców Robót objętych usługą nadzoru,
- rozliczenia końcowego zadania,
- inwentaryzacji wykonanych robót i rozliczenia kontraktu w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
- pozostałych czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 553775.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 10
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 374535.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 725700.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





