eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › ROZBUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W SIEDLISKACH - GMINA BOBOWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07

Ogłoszenie nr 510535985-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Gmina Bobowa:

ROZBUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W SIEDLISKACH - GMINA BOBOWA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Oś 5 Ochrona środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596742-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny 49189205000000, Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 183 514 300
faks: 018 3514300 w. 21
e-mail: inwestycje@ug.bobowa.pl
www: www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW W SIEDLISKACH - GMINA BOBOWA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIiGK 271.11A.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I
DOSTAWA POJAZDÓW I SPRZĘTU WG N/W WYKAZU

1. Dostawa ciągnika o mocy 100 KM - szt 1
2. Dostawa ładowacza hydraulicznego, czołowego - szt 1
3. Dostawa wózka - paleciaka o udźwigu do 2500 kg – szt 2
4. Dostawa rębaka do gałęzi - szt.1

Część II
DOSTAWA KONTENERÓW NA ODPADY KOMUNALNE ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA
1. Kontener na odpady wielkogabarytowe i budowlane - szt. 4
2. Kontener na odpady ulegające biodegradacji – szt. 4
3. Kontener na odpady w postaci opon pojazdów samoch. - szt. 1
4. Kontener na odpady chemikalia - szt. 1
5. Kubeł na zużyte baterie i akumulatory - szt. 2
6. Kubeł na przeterminowane leki - szt. 1
7. Kontener na zużytą odzież - szt. 4
8. Dostawa i montaż budynku kontenera „blaszaka„ - szt. 1
9. Waga magazynowa, platformowa - szt. 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: DOSTAWA POJAZDÓW I SPRZĘTU WG N/W WYKAZU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 235506.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AGRO-MAREK- Wiesław Marek
Email wykonawcy: firma@agromarek.pl
Adres pocztowy: Skrzyszów 518
Kod pocztowy: 35-156
Miejscowość: Skrzyszów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 325704.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 325704.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 325704.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: DOSTAWA KONTENERÓW NA ODPADY KOMUNALNE ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie do dnia 21 .10.2020 r. do godz. 8.30 wpłynęła jedna oferta w postępowaniu przetargowym. Zaoferowana cena brutto w wysokości 117 957,00 zł przewyższa kwotę którą Zamawiający przeznaczył na część II, tj. DOSTAWA KONTENERÓW NA ODPADY KOMUNALNE ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA w wysokości 72 240,00 zł.
W związku z tym zgodnie z art. 93 ust 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), podjęto decyzję o unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.