To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
"Wykonanie remontu dachu i docieplenia budynku użytkowego przy ul. Legionów 56 w Częstochowie."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 606247-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 343 682 461
faks: 034 3682461, 3651290
e-mail: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
www: www.zgm-tbs.czest.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Wykonanie remontu dachu i docieplenia budynku użytkowego przy ul. Legionów 56 w Częstochowie."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DTIZ.2611.26.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu i docieplenia budynku
użytkowego przy ul. Legionów 56 w Częstochowie. Roboty w ramach przedmiotu zamówienia muszą
być wykonywane w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
Roboty prowadzone w godzinach pracy powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla
pracowników i osób trzecich. Szczegółowy harmonogram prac Zamawiający ustali z wybranym
Wykonawcą po podpisaniu umowy. W związku z tym, iż prace będą wykonywane na czynnym obiekcie należy systematycznie porządkować miejsca wykonywania robót. 2. Zakres realizacji objęty
przedmiotem zamówienia określają przedmiar robót – załącznik nr 7 do SIWZ, Specyfikacja
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ i projekt budowlany -
załączniki nr 9 do SIWZ. W ofercie nie należy wyceniać robót związanych z: 1) Demontażem krat
okiennych (poz. 3 załącznika nr 7), 2) Zakupem i montażem zewnętrznych rolet okiennych (poz. 32
załącznika nr 7), 3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy,
symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do
wbudowania w ramach prac wykonawczych, jeżeli zostały podane, stanowią przykłady elementów,
urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Jeżeli zostały
podane znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów, to zostały podane jedynie w celu
jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań
równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
obowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że oferowane
przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w
niniejszej SIWZ. Wskazanie równoważności oferowanych elementów, urządzeń i materiałów,
spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów
wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający
dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o
parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który
złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów,
z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty
równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie
parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie roboty
objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy użyciu materiałów i urządzeń zapewnionych
i dostarczonych na teren budowy przez Wykonawcę na jego koszt. Materiały, o których mowa powyżej
powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w
budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020,
poz. 1333 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych i obowiązujących w tym zakresie norm. 5. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu
umowy materiały i urządzenia, powinny posiadać odpowiednie wymagane przez obowiązujące w tym
zakresie przepisy badania, atesty, zezwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, oznaczenia, aprobaty
bądź inne dokumenty czy świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty te
powinny być wydane przez uprawnione podmioty. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: 1) zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca
1994r. Prawo budowlane; 2) obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi; 3)
obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 7.
Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi pełną
odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za wszelkie szkody powstałe w trakcie
realizacji zamówienia do wysokości powstałej szkody. 8. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy –
Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji
zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie
osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z
przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWOR tj. robotnik budowlany – kod
zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i
Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na
potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2014 r. poz. 1145), zatrudnione były na
podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na
okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego
okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 3) we wzorze
umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania
zatrudnienia osób, o których mowa w pkt III.8.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie
kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.8.1) SIWZ, c) sankcje z
tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.8.1) oraz pkt III.8.3).a) i pkt III.8.3).b) SIWZ. 9.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze
umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 126720.48 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PIOTR KRAWCZYK Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjno Usługowe KRAWPOL
Email wykonawcy: krawpol07@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Równoległa 63
Kod pocztowy: 42-216
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121858.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 227058.65
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





