To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Modernizacja zabytkowego budynku mieszkalnego nr 84 w msc. Turza Wielka, gm. Działdowo"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 601082-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (89) 524-88-04
e-mail: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
www: http://bip.kowr.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Modernizacja zabytkowego budynku mieszkalnego nr 84 w msc. Turza Wielka, gm. Działdowo"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OLS.WOP.260.65.2020.SB
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Modernizacja
zabytkowego budynku mieszkalnego nr 84 w msc. Turza Wielka, gm. Działdowo”. 2. W ramach realizacji
przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do kompleksowej obsługi zadania wraz z
jego rozliczeniem. Szczegółowy zakres obowiązków podany jest w § 5 istotnych postanowień umowy,
które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu
obejmuje m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe • Zdjęcie pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i
orynnowania. • Demontaż wszystkich instalacji. • Rozbiórka konstrukcji więźby dachowej. • Rozbiórka
ścian wewnętrznych i stropów do poziomu piwnicy. • Demontaż schodów i balustrad. • Rozbiórka stropu
nad piwnicą. • Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. 2) Zakres prac konstrukcyjnych • Podbicie ścian
fundamentowych. • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych. • Wykonanie stóp
fundamentowych słupów oraz podciągów w poziomie piwnicy. • Wykonanie stropu nad piwnicą. •
Wykonanie ścian konstrukcyjnych przyziemia. • Wykonanie słupów oraz podciągów w poziomie parteru. •
Wykonanie schodów żelbetowych wewnętrznych. • Wykonanie stropu nad parterem. • Wykonanie
kominów i ścianek działowych. • Wykonanie konstrukcji więźby dachowej z deskowaniem, z
wykorzystaniem wszystkich nadających się elementów pierwotnych więźby 3) Zakres prac
wykończeniowych • Wykonanie pokrycia dachowego łupkiem kamiennym wraz z obróbkami
blacharskimi i orynnowaniem z blachy tytan-cynk. Odzysk łupka i wykonanie w formie świadka pokrycia
połaci dachowej zgodnie z rysunkiem architektonicznym. • Montaż drewnianej stolarki okiennej wraz z
parapetami i drzwiowej. • Wykonanie robót instalacyjnych. • Roboty tynkarskie i posadzkarskie. •
Wykonanie ocieplenia dachu oraz sufitów podwieszonych w technologii G-K p.poż. • Roboty glazurnicze,
malarskie, montaż akcesoriów instalacyjnych. • Uzupełnienie ubytków tynku oraz naprawa rys i pęknięć
elewacji. • Wykonanie tynku drapanego. • Wykończenie detali architektonicznych gzymsów, murków,
podokienników, itp. • Wykonanie opaski wokół budynku z kostki granitowej. • Wykonanie schodów
zewnętrznych betonowych z okładzinami granitowymi. • Wykonanie balustrad ze stali malowanej
proszkowo. 4. Szczegółowy opis robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu zawiera dokumentacja
projektowa, która stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został
uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 6.
Zamawiający wymaga aby usługa świadczona była przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje
zawodowe i doświadczenie, co może mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, a tym
samym przekłada się na jakość wykonania roboty budowlanej, o której mowa w ust. 1. W związku z
powyższym Zamawiający wymaga, aby funkcję inspektora nadzoru, w wiodącej branży jaką jest branża konstrukcyjno-budowlana, pełniła osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz 2) odpowiednie doświadczenie polegające
na wykonaniu co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika robót, kierownika
budowy lub inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej nad robotą budowlaną polegającą na
remoncie obiektu zabytkowego (określonego w ustawie o ochronie zabytków z dnia 23.07.2003 r. (t.j. Dz.
U. z 2020 r. poz. 282)) lub innych pracach budowlanych prowadzonych w obiekcie zabytkowym,
znajdującego się co najmniej w robót. 7. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym
słownika podstawowego CPV 71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi. 8. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert wariantowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26829.27 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SK Krzysztof Szymański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja 11/15
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49200
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.