Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 062 5822400, 7366241
faks: 625 918 206
e-mail: radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
www: www.umostrow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRM.RZP.271.37.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: papier ksero A4, papier ksero A3, papier ksero A4 satyna, papier ksero A4 ozdobny, papier - etykiety samoprzylepne, papier samoprzylepny A4, przekładki format 1/3/ A4, przekładki A4 kolorowe,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5976.63 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Serwis Wszystko dla Biura Sylwia Spychała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Warszawskiego 18
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5822.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6418.14
Waluta: zł
NAZWA: cyrkiel metalowy, deska z klipem A4, magnesy okrągłe do tablic, przybornik na biurko, pudło archiwizacyjne, skoroszyt tekturowy, skoroszyt plastikowy, segregator A-4, tablica korkowa, teczka skrzydłowa, teczka do podpisu, teczka tekturowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2489.84 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Serwis Wszystko dla Biura Sylwia Spychała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Warszawskiego 18
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2462.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3461.80
Waluta: zł
NAZWA: cienkopis, długopis, dyspenser do taśmy biurowej, foliopis, gumka do mazania, gumki recepturki, karteczki samoprzylepne, klej w sztyfcie, korektor w taśmie, kołonotatnik, kuweta, linia plastikowa przezroczysta, notatnik, notes do podkładów, nożyczki biurowe, ołówek automatyczny, ołówek zwykły, poduszka do stempli, pinezki baryłki, pisak gruby, spinacze, wkłady do pióra, wkłady do ołówków automatycznych, wkłady do długopisu Zenith, woreczki strunowe,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1883.17 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe JETA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gorzycka 34a
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1775.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2470.15
Waluta: zł
NAZWA: folia do laminowania, klipsy biurowe, koperty samoklejące, koperty powietrzne z folią bąbelkową, koszulki foliowe, obwoluty "L" A-4, taśma samoprzylepna, taśma dwustronnie klejąca, taśma klejąca przezroczysta, teczka zawieszkowa, teczka wiązana, zakładki indeksujące, zakreślacz fluorescencyjny, zszywacz mocny, zszywki, zwilżacz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3765.67 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Serwis Wszystko dla Biura Sylwia Spychała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Warszawskiego 18
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3252.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3624.12
Waluta: zł
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne (duża liczba wykonawców mogących zapewnić takie dostawy na obszarze całego kraju), o ustalonych standardach jakościowych (na rynku znajdują się artykuły biurowe wyprodukowane w oparciu o określone normy dopuszczone do obrotu rynkowego, posiadające powtarzalne parametry jakościowe), wartość zamówienia jest mniejsza niż 214.000 euro, tj. 3.306 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





