To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Przebudowa dróg w Gminie Andrespol - Etap II, w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 600664-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 422 132 440
faks: 422 132 434
e-mail: ug@andrespol.pl
www: www.andrespol.bip.cc
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa dróg w Gminie Andrespol - Etap II, w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.03.35.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych: 1.1. Stróża, ul. Podleśna (od ul. Gajowej do ul. Tuszyńskiej) – długość 634,00 m, szerokość 4,00 m, 1.2. Bedoń Przykościelny, ul. Kolejowa (od ul. Kościelnej) – długość 182,00 m, szerokość 4,50 m, 1.3. Justynów, ul. Letniskowa (od ul. Ciesielskiego) – długość 210,00 m, szerokość 4,00 m, 1.4. Justynów, ul. Krzywa – długość 487,00 m z tego: 327 m – szerokości 3,80 m i 160 m –szerokości 3,10 m, 1.5. Justynów, ul. Kręta – długość 469,00 m, szerokość 3,20 m, 1.6. Kraszew, ul. Szyszkowa (od ul. Krzywej do ul. Krokusowej) – długość 343,00 m, szerokość – 3,40 m, 1.7. Wiśniowa Góra, ul. Borowa (od ul. Złotej do ul. Oficerskiej) – długość 300,00 m, szerokość – 2,70 m, 1.8. Wiśniowa Góra, ul. Topolowa – długość 140,00 m, szerokość – 3,00 m, 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Roboty pomiarowe, 2.2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 2.3. Mechaniczne korytowanie podłoża na gł. 40 cm na całej szerokości drogi – 200,00 m2, (ul. Krzywa) 2.4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych granitowego, kwarcytowego lub gabro, o frakcji 0-31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu – 200,00 m2; (ul. Krzywa) 2.5 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 15967,00 m2, 2.5. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanką asfaltową: 2.5.1. ulice: Kolejowa, Letniskowa, Krzywa, Kręta, Borowa, Topolowa: 1) warstwa wiążąca - AC 11W o gr. 4 cm po zagęszczeniu – 6131,00 m2, 2) warstwa ścieralna - AC 8S o gr. 4 cm po zagęszczeniu – 6131,00 m2, 2.5.2. ulice: Podleśna, Szyszkowa 1) warstwa ścieralna – AC 8S o gr. 5 cm po zagęszczeniu – 3705,00 m2, 2.6. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (zawory wodociągowe, kanalizacyjne) – 82 sztuki, 2.7. Uzupełnienie poboczy gruntem z kruszyw łamanych wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm – 1401,00 m2, 3. Warstwy podbudowy powinny być wykonywane z kruszyw łamanych granitowego, kwarcytowego lub gabro (nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego). 4. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 4.1. Pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych. 4.2. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy. 4.3. Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 4.4. Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy planu zapewnienia, jakości (PZJ). 4.5. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 4.7. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 4.9. Przy odbiorze końcowym robót budowlanych winien uczestniczyć przedstawiciel Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze, przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca. 5. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 6. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 6.1. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (określone w załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 6.2. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy. 6.3. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 6.4. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 438003.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Drogowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 276
Kod pocztowy: 90-361
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 407949.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 702340.46
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postępowania 100/24
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie gminy Lubraniec
- Budowa drogi wewnętrznej transportu rolniczego dz. 388 w Raciborowicach Górnych
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzozów - Czerwonka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.