eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510533730-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.:

Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615617-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 082 5631461 do 63
faks: 825 630 450
e-mail: zamowienia@mpgkchelm.pl
www: www.mpgk.chelm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odzysk odpadów o kodzie 19 12 10 - paliwo alternatywne. Odpad powstaje poprzez rozdrabnianie frakcji nadsitowej wydzielonej z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz częściowo z pozostałości po sortowaniu ręcznym odpadów zebranych w sposób selektywny, dostarczanych do Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej ZPOK) z regionu chełmskiego.
1.1. Informacja o paliwie alternatywnym przewidzianym do odzysku:
­ frakcja w postaci płatków o wielkości do 30 mm;
­ magazynowanie na terenie Zamawiającego w postaci pryzm (frakcja luźna);
­ czas magazynowania przez Zamawiającego: do 6 miesięcy;
­ wilgotność poniżej 25%;
­ zawartość chloru poniżej 0,7%;
­ wartość opałowa powyżej 16MJ.
2. Zagospodarowanie paliwa alternatywnego wykonawca będzie zobowiązany realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.:
­ Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.);
­ Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.);
­ Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1277 z późn. zm);
­ Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 6 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10);
­ Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 21 stycznia 2016 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia procesu termicznego przekształcania odpadów oraz sposobów postępowania z odpadami powstałymi w wyniku tego procesu (Dz. U. z 2016 r., poz. 108);
­ oraz na podstawie pozostałych aktów wykonawczych obowiązujących na terenie kraju w zakresie gospodarki odpadowej (jeżeli dotyczą zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 10).
3. Paliwo alternatywne (odpady) dostarczane będą do instalacji wykonawcy transportem zamawiającego w sposób sukcesywny.
3.1. Transport odbywał się będzie pojazdem przystosowanym do przewozu kontenera KP 34.
4. Zamawiający wymaga aby wykonawca był w stanie przyjąć w ciągu jednego dnia w godzinach 7:30 – 21:30 co najmniej cztery transporty odpadów (każdy o wadze w granicach 10 - 12 Mg) tj. dwa transporty w godzinach 7.30 – 14.30 oraz dwa transporty w godzinach 14.30 – 21.30.
5. Zamawiający powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
2) Cena jednostkowa określona w niniejszej umowie będzie obowiązywać także w przypadku usługi realizowanej w ramach prawa opcji.
3) Ewentualna realizacja prawa opcji nastąpi w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku konieczności zagospodarowania większej ilości paliwa alternatywnego niż przewidywana w zamówieniu podstawowym.
5) W przypadku rozpoczęcia usługi w ramach prawa opcji Zamawiający nie jest zobowiązany do wyczerpania ilości maksymalnej wskazanej w umowie. Ilości te stanowią wartości graniczne maksymalne.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5.
9. Ewidencja odpadów, w tym karta przekazania odpadów, prowadzona będzie za pośrednictwem elektronicznego systemu „Baza o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” zwanego BDO, utworzonego na podstawie ustawy o odpadach oraz odbywać się będzie na zasadach określonych we wspomnianym systemie.
10. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem postępowania, w szczególności: odbiór i odzysk/zagospodarowanie.
11. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne pracowników fizycznych, operatorów sprzętu związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonywane w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020r., poz. 1320 ze zm).
11.1. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
11.2. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w terminie dwóch dni od wezwania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.