eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarcinowiceWIRY- droga dojazdowa do gruntów rolnych



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510533366-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Gmina Marcinowice:

WIRY- droga dojazdowa do gruntów rolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601871-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Marcinowice, krajowy numer identyfikacyjny 89071836600000, ul. Juliana Tuwima 2, 58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 748 585 226
faks: 748 585 231
e-mail: gmina@marcinowice.pl
www: http://bip.marcinowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WIRY- droga dojazdowa do gruntów rolnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia „WIRY- droga dojazdowa do gruntów rolnych dz. 362, 382, 367, 368“ jest wyłonienie Wykonawcy na wykonanie niżej wymienionego zadania polegającego na przebudowie drogi poprzez odtworzenie elementów drogi celem przywrócenia właściwego jej stanu technicznego i użytkowego. Zakres obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: - odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych, - usunięcie krzaków i samosiejek z pasa drogowego – poboczy, skarp i przyległych cieków. II. Roboty ziemne i odwodnienie korpusu drogowego: - wykopy, - umocnienie poboczy gruntowych prawa i lewa strona drogi mieszanką mineralno-kamienną. III. Podbudowy: - korytowanie, profilowanie, zagęszczenie podłoża, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - skropienie warstw konstrukcyjnych – połączenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego i bitumicznej warstwy wiążącej. IV. Nawierzchnie: - nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca 4cm, - nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna 4cm. V. Elementy drogi: - bariery stalowe ochronne typu SP05 wraz z poręczą dla pieszych -2x12mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany wykonawczy i przedmiar robót. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia wyceny oferty. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia lub materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami lub materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający – stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 165 000,00 zł.
Oferta z najniższą ceną wynosiła 247 862,39 zł i przekraczała kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.