To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6 w roku 2020 i 2021 - roboty podobne 1 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS z 21.10.2019 (ZP/PN/Rb/84/19).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 550212923-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (22) 277-30-27
e-mail: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
www: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6 w roku 2020 i 2021 - roboty podobne 1 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS z 21.10.2019 (ZP/PN/Rb/84/19).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/Wr/Rb/54/20.
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres robót obejmuje m.in: 1)roboty ogólnobudowlane, 2)roboty tynkowe i okładzinowe, 3)roboty malarskie, 4)roboty murarskie, 5)roboty zewnętrzne, 6)roboty ciesielskie, 7)przemurowanie przewodów kominowych, 8)obsadzanie kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych, 9)uszczelnianie przewodów kominowych, 10)montaż wkładów kominowych, 11)montaż nasad kominowych, 12)montaż nawiewników, 13)wykonywanie otworów wentylacyjnych w drzwiach, 14)odłączanie urządzeń mechanicznych od przewodów kominowych. 3.Wszystkie prace objęte umową wykonywane będą w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4.Roboty określone w ust. 1 będą realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 5.Zakres robót objętych umową określa przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 6.Wykaz adresowy budynków objętych umową (wraz z rodzajem przewodów kominowych) stanowi załącznik nr 6 do niniejszej umowy. 7.Prace z zakresu przedmiotu zamówienia, zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 4 do umowy. 8.Podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą osoby wskazanej w § 8 ust. 2. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście lub pocztą elektroniczną na adres e-mail. 9.Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie 2 dni roboczych od przekazania jednostkowego zlecenia. 10.Do jednostkowego zlecenia, o którym mowa w ust. 7 zostanie załączona aktualna opinia kominiarska wraz ze szkicem opisującym rozmieszczenie kominów i przewodów kominowych. 11.W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej zmiany sposobu wystawiania i rozliczania zlecenia opisanego w ust. 8, 9 i 10 w ten sposób, że zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej i umieszczane na udostępnionej witrynie internetowej, zgodnie z poniższymi zasadami. O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem. 12.W przypadku, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający zobowiązuje się do: 1)udostępnienia Wykonawcy adresu witryny internetowej wraz z loginem i hasłem, 2)zamieszczania zleceń elektronicznych w witrynie internetowej, o której mowa w pkt 1 oraz wysyłania potwierdzenia ich zamieszczenia na adres mailowy podany przez Wykonawcę, 3)natychmiastowego powiadamiania Wykonawcy o awarii witryny internetowej, 4)natychmiastowego udzielenia pomocy Wykonawcy, w razie zgłoszonych przez Wykonawcę problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 13.W przypadku, o którym mowa w ust. 11, Wykonawca zobowiązuje się do: 1)posiadania dostępu do Internetu oraz zainstalowania przeglądarki pozwalającej na korzystanie z udostępnionej witryny internetowej, 2)logowania się każdego dnia roboczego na udostępnionej przez Zamawiającego witrynie internetowej, 3)natychmiastowego informowania Zamawiającego o wystąpieniu problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 14.Umieszczenie zlecenia na witrynie internetowej jest równoznaczne z doręczeniem zlecenia Wykonawcy. 15.W przypadku awarii witryny internetowej Zamawiający wystawia lub rozlicza zlecenia w sposób opisany w ust. 8 oraz § 5, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zmianie formy wystawiania lub rozliczania zleceń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 300430.04 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TER-POL Zbigniew Frydrych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilanowska 14A, lok. 25
Kod pocztowy: 00-422
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 325000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 325000
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/PN/Rb/84/19 została zawarta umowa z Wykonawcą nr 160/19/NZ/GN/PS w dniu 21.10.2019 r. na wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2019 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6.
Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polega-ją na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.