Ogłoszenie nr 550212923-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.
Warszawa: wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6 w roku 2020 i 2021 - roboty podobne 1 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS z 21.10.2019 (ZP/PN/Rb/84/19). OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10445119000000,
ul. Walewska
4,
04-022
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 277-30-27 , e-mail
zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6 w roku 2020 i 2021 - roboty podobne 1 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS z 21.10.2019 (ZP/PN/Rb/84/19).
Numer referencyjny
Nr postępowania: ZP/Wr/Rb/54/20.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje m.in:
1)roboty ogólnobudowlane,
2)roboty tynkowe i okładzinowe,
3)roboty malarskie,
4)roboty murarskie,
5)roboty zewnętrzne,
6)roboty ciesielskie,
7)przemurowanie przewodów kominowych,
8)obsadzanie kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych,
9)uszczelnianie przewodów kominowych,
10)montaż wkładów kominowych,
11)montaż nasad kominowych,
12)montaż nawiewników,
13)wykonywanie otworów wentylacyjnych w drzwiach,
14)odłączanie urządzeń mechanicznych od przewodów kominowych.
3.Wszystkie prace objęte umową wykonywane będą w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.Roboty określone w ust. 1 będą realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
5.Zakres robót objętych umową określa przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
6.Wykaz adresowy budynków objętych umową (wraz z rodzajem przewodów kominowych) stanowi załącznik nr 6 do niniejszej umowy.
7.Prace z zakresu przedmiotu zamówienia, zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 4 do umowy.
8.Podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą osoby wskazanej w § 8 ust. 2. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście lub pocztą elektroniczną na adres e-mail.
9.Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie 2 dni roboczych od przekazania jednostkowego zlecenia.
10.Do jednostkowego zlecenia, o którym mowa w ust. 7 zostanie załączona aktualna opinia kominiarska wraz ze szkicem opisującym rozmieszczenie kominów i przewodów kominowych.
11.W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej zmiany sposobu wystawiania i rozliczania zlecenia opisanego w ust. 8, 9 i 10 w ten sposób, że zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej i umieszczane na udostępnionej witrynie internetowej, zgodnie z poniższymi zasadami. O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem.
12.W przypadku, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający zobowiązuje się do:
1)udostępnienia Wykonawcy adresu witryny internetowej wraz z loginem i hasłem,
2)zamieszczania zleceń elektronicznych w witrynie internetowej, o której mowa w pkt 1 oraz wysyłania potwierdzenia ich zamieszczenia na adres mailowy podany przez Wykonawcę,
3)natychmiastowego powiadamiania Wykonawcy o awarii witryny internetowej,
4)natychmiastowego udzielenia pomocy Wykonawcy, w razie zgłoszonych przez Wykonawcę problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp.
13.W przypadku, o którym mowa w ust. 11, Wykonawca zobowiązuje się do:
1)posiadania dostępu do Internetu oraz zainstalowania przeglądarki pozwalającej na korzystanie z udostępnionej witryny internetowej,
2)logowania się każdego dnia roboczego na udostępnionej przez Zamawiającego witrynie internetowej,
3)natychmiastowego informowania Zamawiającego o wystąpieniu problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp.
14.Umieszczenie zlecenia na witrynie internetowej jest równoznaczne z doręczeniem zlecenia Wykonawcy.
15.W przypadku awarii witryny internetowej Zamawiający wystawia lub rozlicza zlecenia w sposób opisany w ust. 8 oraz § 5, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zmianie formy wystawiania lub rozliczania zleceń.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
50000000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
300430.04
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/PN/Rb/84/19 została zawarta umowa z Wykonawcą nr 160/19/NZ/GN/PS w dniu 21.10.2019 r. na wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2019 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6.
Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polega-ją na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowo Remontowy TER-POL Zbigniwe Frydrych,
zbifryd@interia.pl,
ul. Wilanowska 14A lok. 25,
00-422,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.