eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Dostawa artykułów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510532711-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Zakład Karny w Łupkowie:

Dostawa artykułów spożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606160-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Łupkowie, krajowy numer identyfikacyjny 32110600000000, Łupków 45, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 013 467-70-49
faks: 0-13 4677011
e-mail: dkw_lupkow@sw.gov.pl
www: www. sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zakład Karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 6/P/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów spożywczych:

ZADANIE I
- konserwa ze szprotów całych lub w kawałkach, w sosie pomidorowym,
o gramaturze 170g, z samootwieraczem, w ilości 20 kg,
- konserwa ze szprotów całych lub w kawałkach, w sosie pomidorowym, o gramaturze
300 - 330g, z samootwieraczem w ilości 350 kg,
- paprykarz z ryb, o gramaturze 300 - 330g, z samootwieraczem, w ilości 2 600 kg,
ZADANIE II
- groszek konserwowy w opakowaniach do 1 kg, w ilości 400 kg,
- chrzan tarty w opakowaniach do 1kg, w ilości 300 kg,
- koncentrat pomidorowy 30%, w opakowaniach od 200 g do 1 kg, w ilości 2 200 kg,
- ocet spirytusowy zwykły 10%, w ilości 300 l,
- przyprawa w płynie, w opakowaniach do 5 litrów, w ilości 3 000 l,
- olej roślinny jadalny, rafinowany, konfekcjonowany w opakowaniach do 3l, w ilości 1 500 l,
- sól warzona, próżniowa, jodowana, spożywcza, w opakowaniach po 1 kg, w ilości 2 200 kg,
- kawa zbożowa, w ilości 400 kg,
- herbata czarna granulowana, w ilości 400 kg,
- fasola biała ( jadalna) - odmiany JAŚ, w całości, bez śladów uszkodzeń mechanicznych,
w ilości 1 800 kg,
- groch łuskany, suszony, ziarna jednorodne odmianowo, w ilości 800 kg
- cukier biały kryształ, w opakowaniach do 25 kg, w ilości 3 500 kg,
- dżem owocowy, w opakowaniach do 15 kg, w ilości 2 200 kg.
- marmolada owocowa, w opakowaniach do 15 kg, w ilości 2 200 kg,
- woda mineralna 1,5 l niegazowana, w ilości 1 000 szt.,
ZADANIE III
- ryba morska mrożona, filet, ilość glazury 3 – 5 % wagi ryby, w ilości 300 kg,
- kurczak ogólnospożywczy, cały, mrożony, oskubany i wypatroszony, bez głowy, łap oraz szyi, serca, wątroby i żołądka, w ilości 2 000 kg,
- filet z piersi kurczaka mrożony, w ilości 250 kg,
- burgery rybne panierowane, mrożone, jednolite o wyrównanej wielkości, całe, 1 szt. 80 - 100g masy netto, w ilości 2 000 kg,
ZADANIE IV
- rosół drobiowy – bulion baza w proszku, w ilości 400 kg,
- bulion jarzynowy - bulion baza w proszku, w ilości 400 kg,
- sos pieczarkowy w proszku, w ilości 300 kg,
- sos pieczeniowy w proszku, w ilości 300 kg,
- sos biały w proszku, w ilości 200 kg,
- sos gulaszowy w proszku, w ilości 200 kg,
- sos węgierski w proszku, w ilości 200 kg,
- sos koperkowy w proszku, w ilości 180 kg,
- zupa ogonowa w proszku, w ilości 300 kg,
- zupa grzybowa w proszku, w ilości 300 kg,
- żurek w proszku, w ilości 200 kg,
- majeranek, w ilości 20 kg,
- papryka mielona, w ilości 120 kg,
- liść laurowy, w ilości 45 kg,
- czosnek mielony, w ilości 25 kg,
- pieprz czarny mielony, w ilości 130 kg,
- pieprz ziołowy mielony, w ilości 110 kg,
- kminek, w ilości 25 kg,
- ziele angielskie, w ilości 45 kg,
- cynamon, w ilości 15 kg,
- przyprawa do mięs w proszku, w ilości 25 kg,
- przyprawa do bigosu w proszku, w ilości 15 kg,
- napój pomarańczowy w proszku, w ilości 750 kg,
- napój wiśniowy w proszku, w ilości 750 kg,
- napój malinowy w proszku, w ilości 750 kg,
ZADANIE V
- leczo pieczarkowe, w opakowaniach do 2 kg, w ilości 1 100 kg,
- sałatka szwedzka, w słoikach od 800ml – 1700ml, w ilości 1 000 kg,
- sałatka obiadowa, w słoikach od 800ml – 1700ml, w ilości 1 000 kg,
- sałatka z czerwonej kapusty, w słoikach od 800ml – 1700ml, w ilości 1 000 kg,
ZADANIE VI
- makaron różny( nitki, świderki), w ilości 6 000 kg,
- kasza jęczmienna, w ilości 3 500 kg,
- kasza manna, w ilości 1 000 kg,
- ryż spożywczy biały, w ilości 4 000 kg,
ZADANIE VII
- kluski śląskie mrożone, w ilości 500 kg,
- pierogi ruskie mrożone, w ilości 3 500 kg,
- uszka z grzybami mrożone, w ilości 50 kg,
ZADANIE VIII
- soja kostka, w ilości 350kg,
- soja granulat, w ilości 350 kg,
- kotlet sojowy, w ilości 200 kg,
ZADANIE IX
- jaja kurze, świeże, spożywcze, klasy „M” ( przy każdej dostawie musi być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny dla jajek), w ilości 35 000 szt.,

1. Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Karny w Łupkowie i Oddział Zewnętrzny w Moszczańcu.
3. Transport artykułów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianych artykułów spożywczych zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godzin przed realizacją dostawy
5. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów spożywczych w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
6. Dostawa artykułów spożywczych do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie w godzinach od 8.00 – 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
7. Każde opakowanie produktu musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę produktu,
- dane dotyczące składników występujących w danym produkcie oraz znajdujących się w nich substancji alergennych
- datę minimalnej przydatności do spożycia,
- dane identyfikujące producenta,
- zawartość netto lub liczbę sztuk produktu w opakowaniu,
- warunki przechowywania w przypadku, gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
- oznaczenie partii produkcji,
- klasę jakości handlowej,

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16820.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Hurt – Detal „MAŁ-MAR” Józef Kwieciński,
Email wykonawcy: jozef.kwiecinski@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Brzeska 2
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17661.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7795.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27594.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52054.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56219

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56219
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140808
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29238.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: “JAWIT” A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna,
Email wykonawcy: biuro@jawit.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mięsowicza 2 a
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30700

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34460
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17870.42 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO", ,
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19300.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19300.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 151496.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10337.96 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FH GRACJA Jolanta Zdunek,
Email wykonawcy: f.h.gracja@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11165

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11165
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15807
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26900 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 28245

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28245
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50730
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17180.95 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JAWIT” A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna,
Email wykonawcy: biuro@jawit.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mięsowicza 2 a
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18040

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24320
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5856.94 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
Email wykonawcy: doro@doro.net.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 30
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6325

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6325
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8550
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie 9

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 Ustawy PZP, przy braku możliwości zwiększenia kwoty jaką może przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie zamówienia, unieważniono postępowanie w zakresie Zadania IX.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.