eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › "Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu"



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510532394-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu:

"Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce” / „Stop COVID-19 Bezpieczne systemy społeczne w Wielkopolsce”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu, krajowy numer identyfikacyjny 36855903800000, Mikołaja Kopernika 4, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 667112117
e-mail: pcuw@powiatrawicki.pl
www: www.bip.powiatrawicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCUW.261.2.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu obejmuje swym zakresem zakup nw. środków ochrony indywidualnej:
Kombinezon med. ochronny
Fartuch med. jednorazowy
Rękawiczki med. jednorazowe
Maseczki med. z filtrem
Ochraniacze na obuwie
Maseczki med. jednorazowe
Półprzyłbice
Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni 5l
Płyn do dezynfekcji rąk z pompką 500ml

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Pakówce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 257065.68 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Julita Dym CENTRUM BHP DYM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 29, Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 291528.46

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 291528.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 291528.46
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Osieku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 115461.65 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Julita Dym CENTRUM BHP DYM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 29, Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 130086.18

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 130086.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130086.18
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55521.51 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Julita Dym CENTRUM BHP DYM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 29, Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5995.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5995.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5995.54
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający po szczegółowej analizie sytuacji podjął decyzję o wyłonieniu Wykonawcy w trybie z wolnej ręki, gdzie podjął decyzję o negocjacjach z jednym Wykonawcą.
Mając na uwadze problemy, z jakimi ww. placówki, które stały się miejscami rozprzestrzeniania COVID-19 (DPSy), borykają się w obecnej sytuacji, m.in. z uwagi na niewystarczającą ilość środków ochrony indywidualnej, zasadnym jest przeprowadzenie postępowania w trybie pilnym, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.