Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
"Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce” / „Stop COVID-19 Bezpieczne systemy społeczne w Wielkopolsce”.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 667112117
e-mail: pcuw@powiatrawicki.pl
www: www.bip.powiatrawicki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCUW.261.2.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup środków ochrony indywidualnej dla Domów Pomocy Społecznej działających na terenie powiatu rawickiego, a także dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu obejmuje swym zakresem zakup nw. środków ochrony indywidualnej:
Kombinezon med. ochronny
Fartuch med. jednorazowy
Rękawiczki med. jednorazowe
Maseczki med. z filtrem
Ochraniacze na obuwie
Maseczki med. jednorazowe
Półprzyłbice
Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni 5l
Płyn do dezynfekcji rąk z pompką 500ml
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Pakówce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 257065.68 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Julita Dym CENTRUM BHP DYM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 29, Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 291528.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 291528.46
Waluta: pln
NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Domu Pomocy Społecznej w Osieku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 115461.65 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Julita Dym CENTRUM BHP DYM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 29, Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 130086.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130086.18
Waluta: pln
NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55521.51 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Julita Dym CENTRUM BHP DYM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 29, Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5995.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5995.54
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający po szczegółowej analizie sytuacji podjął decyzję o wyłonieniu Wykonawcy w trybie z wolnej ręki, gdzie podjął decyzję o negocjacjach z jednym Wykonawcą.
Mając na uwadze problemy, z jakimi ww. placówki, które stały się miejscami rozprzestrzeniania COVID-19 (DPSy), borykają się w obecnej sytuacji, m.in. z uwagi na niewystarczającą ilość środków ochrony indywidualnej, zasadnym jest przeprowadzenie postępowania w trybie pilnym, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
- Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Rawiczu
- Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki ochrony osobistej i odzieży ochronnej dla pracowników Lasów Państwowych
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- dostawa do Lwowa (Ukraina) 72 dwuczęściowych kompletów ubrań strażackich zgodnych z normą PN-EN 469 ubrania, z opcją zwiększenia dostawy o 40 kompletów
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.