Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: projekt pn.: „Technologia wytwarzania wsadu węglowego o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej dla baterii koksowniczych systemu ubijanego” w ramach Działania 1.2 POIR 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR (akronim ImproStamp), przez NCBiR w ramach programu ERA-NET Bioenergy w ramach projektu pn.: „Katalityczna szybka piroliza biomasy dla maksymalizacji produkcji wysokojakościowych paliw” (akronim EnCat)
Numer ogłoszenia: 592460-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 710 041
faks: 322 710 809
e-mail: zamowieniapubliczne@ichpw.pl
www: www.ichpw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 24/ichpw/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych. 2.Zamówienie podzielono na dziewięć (9) części, w tym: 2.1. Część I – Materiały laboratoryjne, 2.2. Część II – Materiały laboratoryjne 2, 2.3. Część III – Materiały laboratoryjne 3, 2.4. Część IV – Odczynniki, 2.5. Część V – Odczynniki 2, 2.6. Część VI – Odczynniki 3, 2.7. Część VII – Wzorce, 2.8. Część VIII – Wzorce 2, 2.9. Część IX – Odczynniki 4. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo-cenowa, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ (zwana dalej „specyfikacją”). 4.Przedmiot zamówienia musi być nowy i oryginalnie zapakowany. 5.Przedmiot zamówienia winien posiadać karty charakterystyki/świadectwa jakości lub certyfikaty w tym certyfikaty potwierdzające że producent materiałów odniesienia spełnia ogólne wymagania akredytacyjne podane w normie PN-EN ISO 17034. 6.Dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 7.Termin przydatności do zużycia dla materiałów laboratoryjnych, odczynników i wzorców powinien wynosić minimum 12 m-cy licząc od daty dostawy do Zamawiającego chyba, że termin przydatności określony przez producenta jest krótszy ze względu na specyfikę produktu za wyjątkiem odczynników i wzorców dla których termin ten określony został w specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr 3 do SIWZ). 8.Wykonawca jest zobowiązany do odbioru opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach zgodnie z treścią ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem oraz umożliwiającym przechowywanie w okresie trwałości gwarancyjnej określonej przez Wykonawcę lub producenta. 10.Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu zamówienia niezgodnie z postanowieniami SIWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa. 11.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 12.W przypadku zastosowania w specyfikacji asortymentowo-cenowej nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, Zamawiający traktuje takie użycia – zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP- jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 13.W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej, a w szczególności: 13.1. wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, 13.2. wykazać, że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych materiałów zużywalnych, 13.3. przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego produktu równoważnego, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 14.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 15.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego w specyfikacji (opisy, foldery, ulotki, certyfikaty, świadectwa jakości etc). 16.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 17.Wykonawca zobowiązuje się, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przekazać Zamawiającemu wykaz substancji niebezpiecznych lub preparatów niebezpiecznych oraz substancji lub preparatów nie zakwalifikowanych, jako niebezpieczne, które zawierają co najmniej jedną substancję stwarzającą zagrożenia dla zdrowia człowieka lub środowiska.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.63.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Części I – Materiały laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 805.61 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 990.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 990.15
Waluta: PLN
NAZWA: Części II – Materiały laboratoryjne 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 782.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1414.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1414.50
Waluta: PLN
NAZWA: Części III – Materiały laboratoryjne 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 367.68 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 885.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 885.60
Waluta: PLN
NAZWA: Części IV – Odczynniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12752.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15485.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15485.33
Waluta: PLN
NAZWA: Części V – Odczynniki 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1104.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1279.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1279.20
Waluta: PLN
NAZWA: Części VI – Odczynniki 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2294.83 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2607.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2988.90
Waluta: PLN
NAZWA: Części VII – Wzorce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 406.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 380.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 464.94
Waluta: PLN
NAZWA: Części VIII – Wzorce 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2155.36 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1901.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2516.58
Waluta: PLN
NAZWA: Części IX– Odczynniki 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 811.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 748.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1129.14
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bielsku-Białej od I do VIII 2026 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni- II
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - (opatrunki, szwy,strzykawki, igły, kaniule, rękawice medyczne itp).
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





