eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninUsługi zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02

Ogłoszenie nr 510530928-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym:

Usługi zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596104-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540206267-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym, krajowy numer identyfikacyjny 14706092700000, Zalesie 1a, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 24 235 00 15
faks: 24 235 71 55
e-mail: administracja@kozzd-gostynin.pl
www: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl

adres profilu nabywcy: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Zamawiającego w okresie od dnia 26.11.2020r. do dnia 30.09.2021r., według czterech jadłospisów przygotowanych przez Zamawiającego, które załączone są do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą obowiązywać w terminach podanych poniżej:
Jesień: pierwszy październik do trzydziestego pierwszego grudnia.
Zima: pierwszy styczeń do trzydziestego pierwszego marca.
Wiosna: pierwszy kwiecień do trzydziestego czerwca.
Lato: pierwszy lipiec do trzydziestego września.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany jadłospisu na równoważny. Jadłospis równoważny zostanie przekazany Wykonawcy z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
W sytuacji konieczności wprowadzenia innego rodzaju diet niż wymienione w jadłospisach, Wykonawca będzie zobowiązany do ich opracowania i dostarczania w ramach obowiązującej umowy – z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Liczba przygotowywanych posiłków będzie przedstawiona przez Zamawiającego w grafiku jednotygodniowym. Na dzień ogłoszenia postępowania liczba leczonych wynosi 90 pacjentów. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji zamówienia liczba ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistego stanu pacjentów.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdego dnia, bez względu na święta i inne uroczystości zamówione posiłki na własny koszt i ryzyko do Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, ul. Zalesie 1A, w oddzielnych termosach, które zostaną oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Termosy przeznaczone do przewożenia posiłków udostępnia Wykonawca. Termosy te muszą zapewniać utrzymanie optymalnej temperatury i jakości posiłków podczas transportu z kuchni Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, a następnie wnieść termosy zawierające posiłki do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest przesuwanie termosów bezpośrednio po podłodze.
Wykonawca zobowiązany jest pozostać w miejscu dostarczenia termosów do momentu policzenia dostarczonych porcji przez kuchenkowe.
Miejsce, gdzie Wykonawca wniesie termosy zawierające posiłki zostanie określone przez Zamawiającego i taka informacja zostanie przekazana Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa.
Odbiór, mycie, wyparzanie i dezynfekcja termosów potrzebnych do świadczenia usługi objętej umową, należy do Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do kontroli zapisów mycia i dezynfekcji termosów prowadzonych w kuchni Wykonawcy.
Dostawy posiłków odbywać się będą w godzinach:
Śniadanie - godzina 7.30
Obiad wraz z kolacją - godzina 12.45
Działalność o której mowa powyżej nie będzie prowadzona w kuchni Zamawiającego. Realizacja świadczenia winna odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym niniejszym postępowaniem.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały, produkty oraz środki transportu potrzebne do realizacji usługi z należytą starannością i w sposób prawidłowy, zgodny z umową i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, a także personel posiadający zdolności, doświadczenie oraz wiedzę w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia
Posiłki muszą być przygotowywane w pomieszczeniach gastronomicznych i przewożone środkiem transportu spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu usługi objętej zamówieniem.
Pracownicy Wykonawcy zajmując się dowozem i dystrybucją posiłków zobowiązani są do zachowania czystego i schludnego wyglądu osobistego oraz posiadania aktualnych książeczek zdrowia.
Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wynikające z realizacji niniejszego zamówienia, w tym za narażenie bądź spowodowania utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu osób trzecich w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
Jednocześnie, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający określa, że jeżeli przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie pracy określonej w art. 22 § 1 w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy, Zamawiający wymaga, aby osoby te były zatrudnione przez Wykonawce lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, weryfikowania danych w tym zakresie oraz konsekwencje niewywiązywania się ze zobowiązania określa § 29 projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 487777.77 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Catermed S.A.
Email wykonawcy: przetargi@naprzod.pl
Adres pocztowy: ul. Traktorowa 126 lok. 201
Kod pocztowy: 91-204
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Jol-Mark Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 488607.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.