Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Wodzisław Śląski: Dostawę papieru, materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 51052 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę papieru, materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa papieru, materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, które zostało podzielne na cztery części opis części zamówienia część I Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek część II Dostawa materiałów biurowych część III Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek część IV Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca: wykaże się realizacją dostaw o podobnym zakresie tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 2 dostawy o wartości podobnej do wartości zamówienia tj. ok. 15 000 zł br. Dla części II Dostawa materiałów biurowych: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca: wykaże się realizacją dostaw o podobnym zakresie tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 2 dostawy o wartości podobnej do wartości zamówienia tj. ok. 10 000 zł br. Dla części III Dostawa materiałów eksploatacyjnych: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca: wykaże się realizacją dostaw o podobnym zakresie tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 2 dostawy o wartości podobnej do wartości zamówienia tj. ok. 20 000 zł br.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
1. oświadczenie dotyczące zaproponowanych wkładów drukujących w przypadku oferowania zamienników dotyczy części III i części IV 2. Specyfikacja techniczna papieru dotyczy części I 3. Zaznaczone zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości dotyczy części III i IV (tonery) w przypadku oferowania zamienników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne miasta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Wydział Organizacyjny (Referat Administracyjno-Gospodarczy) ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Biuro Obsługi Klienta ul. Bogumińska 4B, 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dla części I,II,III środki własne Dla części IV płatność ze środków europejskich (Europejski Fundusz Społeczny) w wysokości 85 % tj. nie więcej niż 8 024,00 zł. Dotacja celowa z budżetu krajowego w wysokości 15% tj. nie więcej niż 1 416,00 zł.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek. Papier A4 o gramaturze 80g/m2 biały, Papier A3 o gramaturze 80g/m2 biały, Papier pakowy duży szary, Papier A4 o gramaturze 250g/m2, biały..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych materiałów biurowych: Bloki biurowe, bruliony, zeszyty, folie do laminowania, teczki, zakładki, segregatory, długopisy, markery, ołówki, spinacze, koperty itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.83.20.00-1, 22.81.50.00-6, 42.99.42.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, w pełni kompatybilnych z urządzeniami do których mają być stosowane, wolnych od wad technicznych, kompletnych wkładów drukujących. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (papier, tusze i inne materiały biurowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania.
- Wymiana części pokrycia dachów budynków mieszkalno-usługowych ul. Rynek 18/Opolskiego 1 oraz Rynek 16-17/Sądowa 2 w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania inwestycyjnego "Budowa Drogi Głównej Południowej" - II postępowanie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.