eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi" - z podziałem na dwie części: Część 1: "Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi"; Część 2: "Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529825-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Gmina Miejska Rumia:

"Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi" - z podziałem na dwie części: Część 1: "Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi"; Część 2: "Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: projekt pn. „Rewitalizacja Zagórza w Rumi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 577949-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny 52525700000000, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 586 719 410
faks: 586 796 517
e-mail: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
www: bip.rumia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi" - z podziałem na dwie części: Część 1: "Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi"; Część 2: "Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi” - z podziałem na dwie części:
Część 1: „Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi”;
Część 2: „Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ”.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rewitalizacja Zagórza w Rumi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Oferowane prace muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.15.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016), Burmistrz Miasta Rumi uprzejmie informuję, iż:
• Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Rumi z siedzibą w Rumi przy ul. Sobieskiego 7. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy urzad@um.rumia.pl, telefonicznie pod numerem 58 679 65 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
• Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@um.rumia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wyposażenia do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi” - z podziałem na dwie części:
Część 1: „Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi”;
Część 2: „Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ”.
• Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa.
• Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
• Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
• Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie internetowej:
− Urzędu Miasta Rumi: rumia.eu
− Biuletynu Informacji Publicznej: bip.rumia.pl
− Biuletynu zamówień publicznych: https://bzp.uzp.gov.pl/
− Bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.
Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Bazie Konkurencyjności administratorem jest Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: „Dostawa mebli oraz sprzętu do pomieszczeń budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 324576.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 335333.67

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 335333.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 529848.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: „Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem do budynku Klubu Integracji Społecznej - Zagórzak przy ul. Sabata 3 w Rumi ”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 132000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 98400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 82836.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 358176.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.