eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › "Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529749-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Gmina Pelplin:

"Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592215-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540202011-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pelplin, krajowy numer identyfikacyjny 19167533300000, plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 536 12 61
faks: 536 14 64
e-mail: erecka@pelplin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadania obejmujące różne rodzaje nawierzchni drogowych. Ze względu na ograniczony i określony budżet (fundusze sołeckie) oferty należy przygotować jako oferty przedstawiające ceny jednostkowe wg wskazań przy poszczególnych zadaniach.
Zadanie nr 1 - Droga w Bielawkach – kontynuacja prac
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz pobocza z gruzu betonowego o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Zakres obejmuje wykonanie odcinka drogi w obrębie dz. nr 51 (obręb Rombark) w miejscowości Bielawki. Droga o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo wykonane mają zostać obustronne pobocza z gruzu betonowego o szer. 0,5 m i grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 33 237,81 zł
Zadanie nr 2 - Droga w Małych Walichnowach – kontynuacja prac
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych (płyty w posiadaniu zamawiającego o wym. 1,25x3,0m i grubości 12 cm – cenę płyty przyjąć 0,0 zł, w cenę jednostkową należy skalkulować koszt ich dowiezienia z miejsca składowania na miejsce wbudowania ok. 1,1 km oraz koszt wbudowania) na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz pobocza z gruzu betonowego o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.

Zadanie polega na ułożeniu drogi płytowej z płyt starych, porozbiórkowych będących w posiadaniu Zamawiającego.
W ramach zadania należy przewieźć płyty zdeponowane w firmie Gross-Rol na miejsce wbudowania (około 1,1 km).
Następnie w obszarze dz. nr 113 obręb Małe Walichnowy należy wykonać drogę o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych (przewiezionych z miejsca składowania) na podsypce piaskowej o grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo należy wykonać obustronne pobocza o szerokości 0,5 m, z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 18 465,45 zł
Zadanie nr 3 - Droga w Gręblinie za „Arkadą” – kontynuacja prac
W ofercie należy podać cenę:
1) Wykonania 1 metra bieżącego nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m z płyt betonowych ażurowych typu JOMB o wymiarach 0,75x1,0 m i grubości 12 cm na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm, na podbudowie z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz wykonaniem obustronnego pobocza szerokości 0,5 m z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu.
2) Wykonania regulacji wysokościowej wraz z obetonowaniem 1 szt. studni kanalizacji sanitarnej
Oferty wykonać zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:
Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 208/2 (obręb Gręblin) z płyt betonowych ażurowych typu JOMB na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm; droga o szerokości 5,0 m. Drogę należy wykonać na podbudowie z gruzu betonowego – warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo wykonać należy obustronne pobocze o szerokości 0,5 m z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Zakres zadania obejmuje również wykonanie regulacji wysokościowej wraz z obetonowaniem 1 szt. studni kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ciągu układanych płyt.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi oraz kwoty regulacji wysokościowej 1 szt. studni zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 18 465,45 zł.
Zadanie nr 4 - Kulice - modernizacja ulicy Nowej.
W ofercie należy podać cenę ułożenia 1 m2 płyt typu JOMB (będących w posiadaniu zamawiającego) wraz dowozem z miejsca składowania na miejsce wbudowania (ok. 0,5 km), na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm.
W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:
Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 139/4 (obręb Kulice) w obrębie ul. Nowej w miejscowości Kulice.
Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu JOMB będących w posiadaniu zamawiającego (wraz z dowiezieniem z miejsca składowania na miejsce ułożenia) na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra kwadratowego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 36 930,90 zł.
Zadanie nr 5 - Modernizacja drogi w Rożentalu
W ofercie należy podać cenę ułożenia 1 m2 płyt typu JOMB na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm.
Zakres obejmuje wykonanie drogi w miejscowości Rożental.
Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu JOMB o wym. 0,75x1,0 m i grubości 12 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra kwadratowego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 16 983,04 zł.
Zadanie nr 6 - Droga i zjazdy w Lignowach Szlacheckich
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 m2 drogi o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm.
Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 100/6 (obręb Lignowy Szlacheckie) oraz zjazdów na drogi gminne w miejscowości Lignowy Szlacheckie.
Zadanie polega na ułożeniu nawierzchni drogi o szerokości 3,0 m oraz zjazdów na drogi gminne z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 m2 drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi oraz zjazdów jaka zostanie wykonana.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 44 187,82 zł.
Zadanie nr 7 - Ulica Ogrodowa w Rudnie – kontynuacja prac.
W ofercie należy podać cenę wymiany 1 metra bieżącego chodnika o szerokości 1,5 m kostki betonowej gr. 6 cm (układana kostka w kolorze szarym lub czerwonym) na podsypce cem. – piaskowej gr. 3 cm, 1 mb obrzeża betonowego gr. 6 cm, oraz 1mb wymiany krawężnika betonowego.

Zadanie polega na wymianie nawierzchni chodnika ul. Ogrodowej w Rudnie. Wymiana polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej i ułożeniu nawierzchni chodnika szer. 1,5 m z nowej kostki betonowej koloru szarego/czerwonego gr. 6 cm – kostkę po rozbiórce należy ułożyć na palety dostarczone przez sołectwo. Dodatkowo przy chodnikach zastosować obrzeża betonowe gr. 6 cm oraz wymienić krawężnik betonowy na nowy.
Jako cenę ofertową należy podać koszt wymiany 1 metra bieżącego chodnika szer. 1,5 m z kostki betonowej koloru szarego/czerwonego na podsypce cem. – piaskowej gr 3 cm + 1 mb obrzeża betonowego oraz wymianę 1 mb krawężnika betonowego . Do oceny i porównania cen Zamawiający będzie brał sumaryczny koszt brutto tych elementów.
Z cen jednostkowych elementów kostki, obrzeża oraz krawężnika o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość chodnika jaka zostanie wymieniona.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 49 856,72 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.11.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Droga w Bielawkach – kontynuacja prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27022.60 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Sprzętowe Marek Żółtek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gręblin 64D
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Gręblin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 498.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 498.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 535.82
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Droga w Małych Walichnowach – kontynuacja prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15012.56 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KEWAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ropuchy 19
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Ropuchy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 273.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 273.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 498.15
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Droga w Gręblinie za „Arkadą” – kontynuacja prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15012.56 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Sprzętowe Marek Żółtek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gręblin 64D
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Gręblin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 658.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 658.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 850.70
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Kulice - modernizacja ulicy Nowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30025.12 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe KEWAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ropuchy 19
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Ropuchy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 81.47

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 81.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134.89
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Modernizacja drogi w Rożentalu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13807.34 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Sprzętowe Marek Żółtek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gręblin 64D
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Gręblin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 150.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 134.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 167.25
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Droga i zjazdy w Lignowach Szlacheckich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35925.05 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Sprzętowe Marek Żółtek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gręblin 64D
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Gręblin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 152.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 152.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 195.89
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Ulica Ogrodowa w Rudnie – kontynuacja prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40533.91 Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KEWAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ropuchy 19
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Ropuchy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 230.98

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 230.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 299.89
Waluta: Pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.