To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 593418-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 338 605 000
faks: 338 605 083
e-mail: przetargi@zywiec.powiat.pl
www: www.zywiec.powiat.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP.272.35.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w zakresie części 1, 2, 4, 5, 6, 7:
2. Część 1: Dostawa warzyw i owoców
2.1 Wspólny słownik zamówień – CPV:
03212000-0 – ziemniaki i warzywa suszone
03110000-5 – rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
03212100-1 – ziemniaki
03221000-6 – warzywa
03220000-9 – warzywa, owoce i orzechy
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6a do Specyfikacji.
3. Część 2: Dostawa nabiału, mleka
3.1 Wspólny słownik zamówień – CPV:
15500000-3 – produkty mleczarskie
15511000-3 – mleko
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6b do Specyfikacji.
4. Część 4: Dostawa drobiu
4.1 Wspólny słownik zamówień – CPV:
15112000-6 – drób
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6c do Specyfikacji.
5. Część 5: Dostawa jaj
5.1 Wspólny słownik zamówień – CPV:
03142500-3 – jaja
5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6d do Specyfikacji.
6. Część 6: Dostawa mięsa
6.1 Wspólny słownik zamówień – CPV:
15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso
15131700-2 – przetwory mięsne
15110000-2 - mięso
6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6e do Specyfikacji.
7. Część 7: Dostawa wędlin
7.1 Wspólny słownik zamówień – CPV:
15131120-2 – produkty wędliniarskie
15131130-5 – wędliny
7.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6f do Specyfikacji.
8. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6a do 6f do Specyfikacji, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. W przypadku zrealizowania mniejszej ilości produktów niż wynika to z ilości wskazanych w Wykazie produktów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
9. W kolumnie „nazwa” (pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego odpowiedni załącznik do Specyfikacji) Zamawiający określił wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) w jakim należy dostarczać produkt. Do wyceny Wykonawca winien przyjąć jednak pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr.
10. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury, pojemności) oferowanego produktu (w granicach +/-25%).
11. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, pojemność) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 6a – 6f do Specyfikacji z zastrzeżeniem następnego punktu.
12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, pojemność) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 6a – 6f, z zachowaniem zasad opisanych w następnym punkcie.
13. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, pojemność), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 6a – 6f), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do:
a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów;
b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura, pojemność) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów.
14. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP.
15. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.),
2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 2047 ze zm.).
16. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
1) nazwa i adres dostawcy lub producenta,
2) nazwa i rodzaj produktu,
3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
4) masa netto/ pojemność,
5) wykaz składników według udziału surowców.
17. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200.
18. Osobą upoważnioną do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są:
1) Kierownik Zespołu Administracyjno-Gospodarczego – Monika Nowak
2) Dietetyk Domu Pomocy Społecznej – Anna Stachura
3) Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej – Katarzyna Kruk,
4) Magazynier Domu Pomocy Społecznej – Dominik Noga.
19. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 z następującą częstotliwością:
a) część 1: Dostawa warzyw i owoców: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu,
b) część 2: Dostawa nabiału, mleka: od 6:00 do 7:00, od poniedziałku do soboty, codziennie,
c) część 4: Dostawa drobiu: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu,
d) część 5: Dostawa jaj: od 6:00 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu,
e) część 6: Dostawa mięsa: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, co najmniej trzy razy w tygodniu,
f) część 7: Dostawa wędlin: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, codziennie.
20. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń.
21. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
22. Termin płatności faktury wynosi minimalnie 7, zaś maksymalnie 30 dni, w zależności od treści oferty. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym – załączniki nr 1a-1f do Specyfikacji terminu płatności lub wskaże więcej niż jeden termin płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmuje maksymalny termin płatności, tj. 30 dni
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 03.21.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128515.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH BŁAŻEJ Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 137102.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 137102.50
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa nabiału, mleka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105401.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH BŁAŻEJ Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 112109.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112109.50
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22273.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Spółka Jawna J. M. E. K. Wróbel
Email wykonawcy: biuro@marica.pl
Adres pocztowy: ul. Straconki 20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20638.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33332.90
Waluta:
NAZWA: Dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8795.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH BŁAŻEJ Błażej Firganek
Email wykonawcy: blazejbb@op.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10530.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mięsa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61133.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego BŁACHUT Sp. z o. o.
Email wykonawcy: blachut.basia@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Stolarska 11
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71589.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71589.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48061.46 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego BŁACHUT Sp. z o. o.
Email wykonawcy: blachut.basia@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Stolarska 11
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57341.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57341.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wyposażenie pracowni CNC w Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu dla potrzeb Projektu pn.: "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - modernizacja pracowni...
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów (...) w miejscowości Pewel W - Budowa chodnika dla pieszych wraz z wykonaniem odwodnienia na odcinku w km 5+137 - 5+323
więcej: przetargi w Żywcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.