To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
"Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa monitoringu wizyjnego na śmieciarkach "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 608880-N-2020
Numer ogłoszenia: 540226558-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 18 20 25 614
faks: 18 20 25 637
e-mail: mwalega@tesko.pl
www: https://tesko.bip.gov.pl/publiccontracts/view/28508
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa monitoringu wizyjnego na śmieciarkach "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 11 - ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Umowy jest dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa mobilnego monitoringu przy wykorzystaniu technologii GPS w pojazdach wskazanych przez Zamawiającego, zwanego dalej Systemem, o funkcjonalności i parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak sprawy 11 – ZP/2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 51.24.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 440000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GLOBTRAK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: m.kopec@globtrack.pl
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa nr 65 lok. 2
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kilece
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 522356.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 522356.40
Waluta: PLN
2. „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. (dalej: „Zamawiający”) na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) oraz art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm., dalej „Ustawa PZP”) zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 11 ZP/2020 pn.: „Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa monitoringu wizyjnego na śmieciarkach „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP wybrana została:
Oferta nr 1 złożona w dniu 19 listopada 2020 roku, l.dz. 1792 przez:
GLOBTRAK POLSKA Sp. z o.o.
25 – 561 Kielce, ul. Wincentego Witosa 65/2
NIP 657 – 28 – 12 – 038
Kryterium nr 1:
Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:
netto 424.680,00 zł, brutto: 522.356.40 zł.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE i PRAWNE
W niniejszym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, która została poddana ocenie, a następnie zbadana, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu.
Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę GLOBTRAK POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ulicy Wincentego Witosa 65/2, NIP: 657 – 28 – 12 – 038, w dniu 19 listopada 2020 roku, jest ofertą najwyżej ocenioną. Oferta uzyskała 100,00 pkt., obliczonych zgodnie z rozdziałem 19 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zaoferowana cena brutto realizacji przedmiotu zamówienia w jedynej złożonej ofercie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, wobec czego nie zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, dodatkowo Zamawiający informuję, iż nie zachodzą inne przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 93 Ustawy PZP.
Tym samym na podstawie art. 91 ust. 1 w zw. z art. 24 aa Ustawy PZP i zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak sprawy 11 - ZP/2020, zasadnym jest dokonanie przez Zamawiającego wyboru Oferty nr 1 złożonej przez Wykonawcę
GLOBTRAK POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ulicy Wincentego Witosa 65/2, NIP: 657 – 28 – 12 – 038, na „Dostawę, montaż, uruchomienie i obsługa monitoringu wizyjnego w pojazdach wskazanych przez Zamawiającego”.
3. ZAWIADOMIENIE O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH ORAZ OFERTACH ODRZUCONYCH
Zamawiający zawiadamia, że z udziału w postępowaniu nie został wykluczony żaden Wykonawca, jak również Zamawiający nie dokonał czynności odrzucenia ofert.
4. ZAWIADOMIENIE O TERMINIE, PO UPŁYWIE KTÓREGO UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO MOŻE BYĆ ZAWARTA
Zamawiający zawiadamia, iż zgodnie z dyspozycją art. 94 ust. 2 pkt. 1) lit. a) Ustawy PZP, umowa
w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zawiadomienia o których mowa w pkt. 2, 3 i 4 powyżej zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 24 listopada 2020 r.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Dostawa wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.