eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529189-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika:

Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działania 9.1 Infrastruktura zdrowia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600563-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 33000629200000, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 94 34 88 147
faks: 94 34 88 103
e-mail: piotr@swk.med.pl
www: www.swk.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TP.382.127.2020 JK

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Część nr 1 – Meble i wyposażenie dodatkowe; 2. Część nr 2 – Wyposażenie
gospodarcze; 3. Część nr 3 – Kamery; 4. Część nr 4 – Rolety i moskitiery okienne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.15.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Meble i wyposażenie dodatkowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części nr 1 (meble i wyposażenie dodatkowe) zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp – postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie:
Zamawiający nie określił w SIWZ elementów wyposażenia, które zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych muszą być wyrobami medycznymi.
Istnieją również rozbieżności między wymiarami podanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym, np. w tabeli nr 8 (opis: długość 2100 mm (+/- 50 mm), szerokość max 800 mm, wysokość min od 570 do 880 mm; formularz: szerokość 2130, głębokość 820, wysokość 565-895) czy tabeli nr 22 (opis: szerokość 575 mm (+/- 5 mm), głębokość 280 mm (+/- 5 mm), wysokość 265 mm (+/- 5 mm); formularz: szerokość 575, głębokość 305, wysokość 1750).
Brak szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla szafy ubraniowej na nóżkach. Brak w formularzu ofertowym kozetki z tabeli nr 3.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wyposażenie gospodarcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39931.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Formed Sp. z o.o. Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 97
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 49115.13

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49115.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55399.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Kamery

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na dostawę mebli i wyposażenia do wyremontowanego oddziału szpitalnego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zostało unieważnione w zakresie części nr 3 (kamery) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie:
Wykonawca Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa zaoferował kamery do izolatek, których producentem jest firma Tronus Polska Sp. z o. o.. Na wezwanie do wyjaśnień Wykonawca nie przedstawił żadnych dowodów w postaci dokumentacji technicznej producenta ww. kamer. Stworzona przez Wykonawcę karta katalogowa przesłana w dniu 13.11.2020 r. wraz z uzupełnionymi dokumentami, zawiera tylko skopiowane wymagane parametry Zamawiającego ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Strona internetowa Wykonawcy nie potwierdza, by Wykonawca był producentem kamer, ponieważ Wykonawca oferuje na niej tylko meble. Z Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że Wykonawca zajmuje się m. in. produkcją, naprawą i konserwacją mebli, sprzedażą, wynajmem i dzierżawą samochodów oraz sprzedażą hurtową artykułów użytku domowego.
Z dostępnych dla Zamawiającego źródeł tj. KRS, strona internetowa Wykonawcy nie wynika, aby Wykonawca był producentem zaoferowanych kamer.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Rolety i moskitiery okienne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części nr 4 (rolety i moskitiery okienne) zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.