eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Organizacja i przeprowadzenie kursówzawodowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528813-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach:

Organizacja i przeprowadzenie kursówzawodowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E- Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół wDobczycach- RPMP.10.02.02-12-0027/19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593169-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, krajowy numer identyfikacyjny 18881900000000, Szkolna 20a, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 012 271 01 81
faks: 021 271 10 72
e-mail: zs@dobczyce.edu.pl
www: www.dobczyce.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursówzawodowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZS.201.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kursyzawodowe dla uczniów: ZADANIE NR 1 – Organizacja i przeprowadzenie kursu automatykibudynkowej. ZADANIE NR 2 – Organizacja i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowychpodnośnikowych. ZADANIE NR 3 – Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania MAG. ZADANIENR 4 – Organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania TIG. ZADANIE NR 5 – Organizacja iprzeprowadzenie kursu Auto Cad Electrial. Kursy zawodowe dla nauczycieli. ZADANIE NR 6 –Organizacja i przeprowadzenie kursu monitoringu IP. ZADANIE NR 7 – Organizacja i przeprowadzeniekursu podstaw techniki napędowej. ZADANIE NR 8 – Organizacja i przeprowadzenie kursu Python.ZADANIE NR 9 – Organizacja i przeprowadzenie kursu Siemens Simatic S-7-1500. ZADANIE NR 10 –
Organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania TIG. Pozostałe szczegóły w siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu automatyki budynkowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12150 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alfa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 4
Kod pocztowy: 30-391
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13500

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17100
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowych podnośnikowych.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Dotyczy: ZADANIE NR 2 – Organizacja i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowych podnośnikowych.

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej- unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do upływu terminu składania ofert (zgodnie z informacją z otwarcia ofert) złożono dwie oferty z taką samą ceną, które uzyskały taką samą (najwyższą) punktację w kryterium poza cenowym. W dniu 19.10.2020 r. Zamawiający wezwał dwóch wykonawców, zgodnie z art. 91 ust. 4 Pzp do złożenia ofert dodatkowych. Do dnia 21.10.2020 r. Wykonawcy złożyli oferty dodatkowe, przy czym zostały złożone w wysokości takiej samej dla obydwu ofert (zgodnie z informacją z otwarcia ofert) w kwotach 17.480,00 zł brutto. Zamawiający wyczerpał tym samym obligatoryjny obowiązek wzywania wykonawców. Fakt ponownego złożenia oferty z takimi samymi cenami powoduje, że Zamawiający nie ma już więcej podstaw prawnych do tego, aby móc kolejny raz wzywać Wykonawców do złożenia kolejnych dodatkowych ofert. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie przewiduje takiej okoliczności. Tym samym zmaterializowała się przesłanka wynikająca z art. 93 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, powodująca, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postępowanie należało zatem unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: – Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania MAG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18000 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleń Miko Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rosochy 43a
Kod pocztowy: 46-320
Miejscowość: Praszka
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17900

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45000
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania TIG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18000 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Behap-Bud S.C. E. Winiarski, P. Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 71/2
Kod pocztowy: 32-541
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16800

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43000
Waluta: zl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu AutoCad Electrical

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34200 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Procad S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13300

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35150
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu monitoringu IP

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu podstaw techniki napędowej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Phyton

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Siemens Simatic S-7-1500

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania TIG

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.