To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Organizacja i przeprowadzenie kursówzawodowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E- Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół wDobczycach- RPMP.10.02.02-12-0027/19
Numer ogłoszenia: 593169-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 012 271 01 81
faks: 021 271 10 72
e-mail: zs@dobczyce.edu.pl
www: www.dobczyce.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Organizacja i przeprowadzenie kursówzawodowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZS.201.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kursyzawodowe dla uczniów: ZADANIE NR 1 – Organizacja i przeprowadzenie kursu automatykibudynkowej. ZADANIE NR 2 – Organizacja i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowychpodnośnikowych. ZADANIE NR 3 – Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania MAG. ZADANIENR 4 – Organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania TIG. ZADANIE NR 5 – Organizacja iprzeprowadzenie kursu Auto Cad Electrial. Kursy zawodowe dla nauczycieli. ZADANIE NR 6 –Organizacja i przeprowadzenie kursu monitoringu IP. ZADANIE NR 7 – Organizacja i przeprowadzeniekursu podstaw techniki napędowej. ZADANIE NR 8 – Organizacja i przeprowadzenie kursu Python.ZADANIE NR 9 – Organizacja i przeprowadzenie kursu Siemens Simatic S-7-1500. ZADANIE NR 10 –
Organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania TIG. Pozostałe szczegóły w siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu automatyki budynkowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12150 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Alfa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 4
Kod pocztowy: 30-391
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17100
Waluta: zł
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowych podnośnikowych.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: ZADANIE NR 2 – Organizacja i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowych podnośnikowych.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej- unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do upływu terminu składania ofert (zgodnie z informacją z otwarcia ofert) złożono dwie oferty z taką samą ceną, które uzyskały taką samą (najwyższą) punktację w kryterium poza cenowym. W dniu 19.10.2020 r. Zamawiający wezwał dwóch wykonawców, zgodnie z art. 91 ust. 4 Pzp do złożenia ofert dodatkowych. Do dnia 21.10.2020 r. Wykonawcy złożyli oferty dodatkowe, przy czym zostały złożone w wysokości takiej samej dla obydwu ofert (zgodnie z informacją z otwarcia ofert) w kwotach 17.480,00 zł brutto. Zamawiający wyczerpał tym samym obligatoryjny obowiązek wzywania wykonawców. Fakt ponownego złożenia oferty z takimi samymi cenami powoduje, że Zamawiający nie ma już więcej podstaw prawnych do tego, aby móc kolejny raz wzywać Wykonawców do złożenia kolejnych dodatkowych ofert. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie przewiduje takiej okoliczności. Tym samym zmaterializowała się przesłanka wynikająca z art. 93 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, powodująca, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postępowanie należało zatem unieważnić.
NAZWA: – Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania MAG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18000 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleń Miko Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rosochy 43a
Kod pocztowy: 46-320
Miejscowość: Praszka
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45000
Waluta: zł
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania TIG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18000 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Behap-Bud S.C. E. Winiarski, P. Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 71/2
Kod pocztowy: 32-541
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43000
Waluta: zl
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu AutoCad Electrical
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34200 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Procad S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35150
Waluta: zł
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu monitoringu IP
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu podstaw techniki napędowej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Phyton
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Siemens Simatic S-7-1500
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.
NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania TIG
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 6, 7, 8, 9 i 10, z uwagi na fakt, że cena (ceny) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (oferty z najniższą ceną w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie), chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do każdego z zadań częściowych oddzielnie (dotyczy zadań nr. 6, 7, 8, 9 i 10), wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości wg. stanu na dzień 19.10.2020 r. do zwiększenia tych kwot, do cen ofert najkorzystniejszych.
Tym samym postępowanie należało unieważnić.
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Modernizacja boiska w Nowej Wsi.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy i Miasta Dobczyce
- Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją szkolnych na cele utworzenia pracowni robotyki w Zespole Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.