eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI Z PRZEZNACZENIEM DO WYREMONTOWANEGO BUDYNKU A KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528777-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI Z PRZEZNACZENIEM DO WYREMONTOWANEGO BUDYNKU A KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601791-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 47 74 14 945, 47 74 14 817
faks: 47 74 14 810
e-mail: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
www: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI Z PRZEZNACZENIEM DO WYREMONTOWANEGO BUDYNKU A KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 76/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z przeznaczeniem do wyremontowanego budynku A Komendy Miejskiej Policji w Słupsku.

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (DZ.U. 2019, poz. 1751).


Wyłoniony Wykonawca zobligowany jest do zdjęcia dokładnych pomiarów na miejscu przeznaczenia, podane w postępowaniu wymiary mebli płytowych mogą ulec zmianie.

W celu potwierdzenia, iż dostawy ( meble biurowe) spełniają wymagania określone w SIWZ, Wyłoniony Wykonawca musi złożyć przed podpisaniem umowy atesty/certyfikaty/karty katalogowe, wskazane przez Zamawiającego w OPZ.

Gwarancja min. 24 miesiące – ( kryterium oceny ofert)
Wysoka estetyka wykonania i jakości.


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.
Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Kryterium oceny ofert na podstawie wzorów z SIWZ.
Wymagany termin realizacji zamówienia – 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy
- zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji o 20 dni roboczych,
o czym poinformuje pisemnie Wykonawcę.
ZAMAWIAJĄCY – KWP W GDAŃSKU PROSI WYKONAWCÓW ABY SKŁADALI
OFERTY DZIEŃ WCZEŚNIEJ Z UWAGI NA SZCZEGÓLNĄ SYTUACJĘ
SPOWODOWANĄ COVID-19.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86030.85 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MATAGO GROUP MATEUSZ GEMBICKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. TRZEBNICKA 28
Kod pocztowy: 50-246
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 103873.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 103873.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 192255.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.