To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Brzeskiej! - edycja 2" w podziale na dwie części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe
Numer ogłoszenia: 601175-N-2020
Numer ogłoszenia: 540212409-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 833 422 801
faks: 833 422 801
e-mail: zsz2bp@o2.pl
www: www.zsz2.dl.pl
adres profilu nabywcy: https://zsz2bialapodlaska.bip.e-zeto.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Brzeskiej! - edycja 2" w podziale na dwie części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSZ2.2911.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu
„Fachowcy z Brzeskiej! – edycja 2” w podziale na dwie części. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje
następujące części: 1) Część 1 - Wyposażenie pracowni mechatroniki - automatyka, sterowniki plc; 2)
Część 2 - Wyposażenie pracowni mechatroniki – pneumatyka; 3. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określają załącznik nr 1a (dla części 1) i 1b (dla części 2) 1b do SIWZ oraz wzór umowy
stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wyposażenie musi spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym
dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach
funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „III. Standard edukacyjny”. 5. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę
części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 6. Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy
traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się
w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został
zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz,
dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony
przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1a (dla części
1) i 1b (dla części 2) do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 31.73.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatroniki - automatyka, sterowniki plc;
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający posiada na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 70 524,00 zł.
Złożona oferta przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatroniki – pneumatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 388471.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „Micro” Marek Kowalski
Email wykonawcy: micro@micro.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa1, 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 361172.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 361172.28
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.