eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Brzeskiej! - edycja 2" w podziale na dwie części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528755-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej:

Wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Brzeskiej! - edycja 2" w podziale na dwie części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601175-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540212409-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny 17917000000000, ul. Brzeska 71, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 422 801
faks: 833 422 801
e-mail: zsz2bp@o2.pl
www: www.zsz2.dl.pl

adres profilu nabywcy: https://zsz2bialapodlaska.bip.e-zeto.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Brzeskiej! - edycja 2" w podziale na dwie części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSZ2.2911.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach realizacji projektu
„Fachowcy z Brzeskiej! – edycja 2” w podziale na dwie części. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje
następujące części: 1) Część 1 - Wyposażenie pracowni mechatroniki - automatyka, sterowniki plc; 2)
Część 2 - Wyposażenie pracowni mechatroniki – pneumatyka; 3. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określają załącznik nr 1a (dla części 1) i 1b (dla części 2) 1b do SIWZ oraz wzór umowy
stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wyposażenie musi spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym
dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach
funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „III. Standard edukacyjny”. 5. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę
części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 6. Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy
traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się
w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został
zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz,
dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony
przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1a (dla części
1) i 1b (dla części 2) do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 31.73.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatroniki - automatyka, sterowniki plc;

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający posiada na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 70 524,00 zł.
Złożona oferta przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wyposażenie pracowni mechatroniki – pneumatyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 388471.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „Micro” Marek Kowalski
Email wykonawcy: micro@micro.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa1, 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 361172.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 361172.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 361172.28
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.