eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup i dostawa środków ochrony osobistej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527904-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Areszt Śledczy we Wrocławiu:

Zakup i dostawa środków ochrony osobistej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 589881-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540190523-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 32060900000000, ul. Świebodzka 1, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 071 3272400, 3272502
faks: 713 436 610
e-mail: as_wroclaw@sw.gov.pl
www: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka sektora finansów publicznych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D/Kw.2232.9.2020.PD

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Zamówienia może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części zamówienia. Zamówienie udzielone zostanie w następujących częściach: część I rękawice jednorazowe: kod CPV – 18424300-0 część II fartuchy jednorazowe: kod CPV – 18143000-3 część III środek do dezynfekcji powierzchni: kod CPV – 33631600-8 część IV maseczki jednorazowe: kod CPV – 18143000-3 część V maseczki FFP2: kod CPV – 18143000-3

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: rękawice jednorazowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych Areszt Śledczy we Wrocławiu informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „zakup i dostawa środków ochrony osobistej” w części I - rękawice jednorazowe , znak sprawy: D/Kw.2232.9.2020.PD” z uwagi na fakt, iż w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nie została zawarta umowa oraz upłynął okres związania ofertą kolejnych w rankingu wykonawców.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Fartuch jednorazowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10793.00 Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EM POLAND SP. z o.o.
Email wykonawcy: p.chrupek@em.poland.pl
Adres pocztowy: Ul. Miodowa 9 05-070 Sulejówek
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6267.47

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6267.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13117.95
Waluta: Złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Płyn do dezynfekcji powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50600.00 Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM SP. Z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: Ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34776.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34776.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 120808.80
Waluta: Złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: maseczki jednorazowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9054.00 Złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 18

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 18
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SCAINA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zamowienia@scaina.eu
Adres pocztowy: Ul. gen. Stanisława Maczka 9
Kod pocztowy: 43-310
Miejscowość: Bielsko Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8446.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8446.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28624.86
Waluta: Złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: maseczki FFP2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6820.00 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 17

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 17
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PON-PRAN Karol Poneta
Email wykonawcy: hanna.sikora@ponpran.pl
Adres pocztowy: Ul. Niemcewicza 30/12
Kod pocztowy: 50-238
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8118.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8118.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33210
Waluta: Złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.