Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE WYKŁADÓW I/LUB ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników O-RSK im. Wiktora Degi UM w Poznaniu”
Numer ogłoszenia: 610204-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48618310142
faks: +48618310107
e-mail: zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
www: www.ump.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE WYKŁADÓW I/LUB ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP/P-PU/13/20 ERGO
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i przeprowadzenia szkoleń
w formie wykładów i/lub ćwiczeń/warsztatów w ramach realizacji cykli szkoleniowo ćwiczeniowych przewidzianych w projekcie nr RPWP.06.06.01-30-0014/19, pn. „Ewaluacja komputerowych stanowisk pracy w aspekcie optymalizacji uwarunkowań ergonomicznych wśród pracowników O-RSK im. Wiktora Degi UM w Poznaniu” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część nr 1: „Rehabilitacja w profilaktyce bólów kręgosłupa - zespoły bólowe kręgosłupa spowodowane pracą przy komputerze”
Część nr 2: „Przeciążenia kończyn górnych”
Część nr 3: „Przeciążenia mięśni posturalnych”
Część nr 4: „Dysfunkcje wzroku jako pochodne pracy przy komputerze”
Część nr 5: „Czynniki stresogenne związane z pracą przy komputerze”
Część nr 6: „Korekta postawy i ergonomiczna adaptacja do komputerowego stanowiska pracy – kompensacja deficytów posturalno - funkcjonalnych”
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.56.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rehabilitacja w profilaktyce bólów kręgosłupa - zespoły bólowe kręgosłupa spowodowane pracą przy komputerze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przetargowego, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. dnia 25 listopada 2020 r., do godziny 09:30 złożone zostały dwie oferty, przez wykonawców:
- Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Joanna Dudzińska, ul. Sadowa 12/2, 61-657 Poznań
- Specjalistyczna Praktyka Ortopedyczna Paweł Kurdziel, ul. Jugosłowiańska 51, 60-149 Poznań.
Cena jaką zaoferowali Wykonawcy, tj. 4.800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2.400,00 zł
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: Przeciążenia kończyn górnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przetargowego, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. dnia 25 listopada 2020 r., do godziny 09:30 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
NAZWA: Przeciążenia mięśni posturalnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przetargowego, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. dnia 25 listopada 2020 r., do godziny 09:30 złożona została oferta, przez wykonawcę Juliusza Hubera, ul. Majowa 36, 62-081 Przeźmierowo. Cena brutto jaką zaoferował wykonawca 4.800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2.400,00 zł
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: Dysfunkcje wzroku jako pochodne pracy przy komputerze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przetargowego, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. dnia 25 listopada 2020 r., do godziny 09:30 złożona została oferta, przez wykonawcę Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Małgorzata Wichrowska, ul. Piłsudskiego 16/3, 64-300 Nowy Tomyśl. Cena brutto jaką zaoferował wykonawca 4.800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2.400,00 zł
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: Czynniki stresogenne związane z pracą przy komputerze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przetargowego, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. dnia 25 listopada 2020 r., do godziny 09:30 złożona została oferta, przez wykonawcę Pracownia Psychologii Marcin Cybulski, Al. Ptasia 41, 62-081 Przeźmierowo. Cena brutto jaką zaoferował wykonawca 9.600,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
tj. 4.800,00 zł.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: Korekta postawy i ergonomiczna adaptacja do komputerowego stanowiska pracy – kompensacja deficytów posturalno - funkcjonalnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do postępowania przetargowego, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. dnia 25 listopada 2020 r., do godziny 09:30 złożona została oferta, przez wykonawcę LE-PRZE-FIZJO Rehabilitacja
i Fizjoterapia Przemysław Stawicki, Wolice 24, 88-190 Barcin. Cena brutto jaką zaoferował wykonawca 4.800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2.400,00 zł.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.